Oppdatering fra helga

Helga kommer og går like raskt hver gang. Rekker knapt å registrere at man skal ha en dag fri før den på en måte er over og man må forberede seg til en ny uke. Ja, for jeg må faktisk nullstille meg på søndager. Nulstilles til en ny uke, nye muligheter og blanke ark. Det er ikke bare bare å skal stå opp før 05 mandag morgen altså. . .

Fredag kveld ble det middag og norske talenter på soffan, lørdag jobbet vi og dagen i dag har gått med til … (hold deg fast)…. strikking! Jeg er endelig ferdig med strikkeprosjekt nr 2. Eller, ikke ferdig, men jeg har strikket ferdig alt som er å strikke, så gjenstår bare å feste og hekle litt.. OG i og med at jeg ikke kan å hekle, så ble det strek i regninga, og jeg må lære meg det først, eller be svigermor om hjelp. Det hadde kanksje vært det kjappeste, men vi får se!

Happy søndagskveld! 🙂

2 kommentarer
    1. Klokken 5 en mandagsmorgen hørtes bare grusomt ut!.. Står opp halv seks selv,men den halvtimen betyr jaggu mye :P!
      Mmmm! Den frukten så mer en fristende ut! Yummi in my preggy tummy 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg