Juveler og sånt..

Da er kofferten ferdig pakket (untatt sminke)

Det tok ikke mindre enn 3 timer å eliminere ut og finne de rette klærne. Ja, for det er jo ikke bare bare å skal pakke klær som skal passe to uker frem i tid når magen vokser som en vordende vulkan…! Men jeg tror da jeg ihvertfall har klart å sprenge 20kg grensen, og i tillegg lurt noen småting i Robins koffert.

Smykker og vitaminer må jo også pakkes med! ! ! !

 

I morgen venter møter, frisørtime og siste innspurt på jobb…. ja, for selv om det er torsdag og fridagen min, så må jeg nok på jobb en tur. Sjekke siste status før jeg voergir ansvaret til resten av staben. Det skal nok gå bra, ihvertfall for to uker 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg