Kort vs Langt??

Har SÅÅ lyst til å sette på meg langt hår igjen… men det er litt dyrt + at det holder jo ikke såå lenge..

Jeg trives best med langt hår.. føler meg finest da… hva synes du? Her er diverse anlednigner med kort/langt hår.

Jeg har Clip On, men orker ikek sette på disse om morgenen før jobb feks.. så da blir det i en hestehale.. kjedelig!

pleier å kjøpe håret selv, så får ejg noen til å feste det. Meeeen nå har jo “frisøren min, Pål” flyttet til Oslo…

…..så Im fucked!

Hva synes du??

Vet du om noen i trondheim som gjør dette LITT billigere enn frisør?

 

8 kommentarer
    1. Jeg synes du er kjempe nydelig med kort hår ^^ Ikke at du ikke er vakker med langt altså, men det mest praktiske er vel kort hår når man skal ha barn? Da tar det ikke sååå lang tid for å få det stelt og fresht vil jeg tro 🙂
      Men på den andre siden så er det jo bare å lage en stilig lang flette?! hmm, vanskelig altså 😮 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg