Lørdagssysysler

I går, på lørdag, jobbet vi først til 13 – bare 5 timer arbeidsdag!!! så dro jeg og mamma for å kjøpe flis til badet. Ja, du leste rilktig. . . . vi har faktisk kommet så langt at til neste uke så blir det kanksje flis på badet! Det blir sååå herlig! Tenk at vi har vært uten bad siden begynnelsen av november?? det er småsykt..!

Vi skulle egentlig ikke handle så mye.. men vi var innom H&M  og de hadde fått inn sååå mye fine vårklær, at ejg kunne ikke dy meg… utenå prøve et eneste plagg kom jeg ut TOTUSEN kroner fattigere… Vi trøstet oss med at kanskje ikke alt passet når jeg kom hjem, og at jeg faktisk hadde gjort noen kupp!

Etter en lang dag, ble jeg invitert over til Stine som fikk besøk av Katrin & Astrid til middag og Grand Prix. Jeg skulle uansett se det, så jeg ble med dit. Vi lagde lasagne der også! Mmmm!

E koselig dag 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg