…jeg klarer ikke motstå fristelsen

Er alle mødre slik egentlig? Føler meg som besatt av en shoppoholicksdjevel.

Kjenner det klør i fingrene og brenner i pengboka når jeg endelig har fri og kan handle litt.
Jeg leser en del gravidblogger nå, og der har flere gått til innkjøpt av både vaskekluter, stellebord, vogn og det som hører med, så jeg er ikke heeelt alene når jeg har kjøpt noen plagg på salg, vell?

Ro ro ro din båt…?

Om det skulle være en fnugg av fornuft i handlingen min er det jo fine klær jeg handler, de er på salg og ikke minst så handler jeg i ulike størrelser. Ikke bare babysøtt, men sånn 3-6 mnd søtt!!

2 kommentarer
    1. shopp i vei du:)æ hadd allerede bestemt mæ for vogn når æ va 12 uka på vei æ;)hahaha!og den ble kjøpt etter den ordinære ul:)så bare heng i no!;)

    2. Du er nok ikke den eneste som klør i fingrane..for det gjørjeg også..meen prøve å vente til etter vi får vite kjønnet..
      Så du er heldig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg