Jeg har blitt utfordret…

Jeg ble utfordret av Heidi som har en sønn på 7 mnd. Du kan lese bloggen hennes HER

10 ting om deg selv

  • Jeg er ei gladjente
  • Jeg er opptatt av trening og kosthold
  • Jeg har hatt regulering i 3 år
  • Jeg hater å være dårlig i noe – og står på for å ikke være det..
  • Jeg liker ikke å vise følelser til folk jeg ikke kjenner
  • Jeg har hatt spiseforstyrrelser fra jeg var 15 til 20 år
  • Jeg har spilt håndball, gått “aktivt” på ski, vært “profesjonell” svømmer, og danset som liten.
  • Jeg er utrolig rotete og hater å rydde hjemme, men sinnsykt flink å rydde hos andre
  • Jeg er bare 152cm på sokkelesten!!
  • Jeg er en drømmer som liker å sette dem til live

10 ting du elsker

  • Jeg elsker å reise, og har mange drommer om hvor jeg skal
  • Jeg elsker å sitte på stranden å se på bølgene med en herlig sang på ipoden
  • Jeg elsker å ligge i armkroken til kjæresten min
  • Jeg elsker å ha kroppskontakt når jeg sover
  • Jeg elsker guttene mine og lillejenta <3
  • Jeg elsker å være utslitt etter en lang deilig tur
  • Jeg elsker å våkne en søndagsmorgen, uthvilt og uten bakrus
  • Jeg elsker å få positive tilbakemeldinger
  • Jeg elsker å bli kysset i nakken sånn uten at jeg er forberedt på det
  • Jeg elsker å føle meg bra

10 ting du hater

  • Jeg hater lukten av tobakk, øl, urin og svette
  • Jeg hater når folk tror de er bedre enn andre
  • Jeg hater å klø med neglene
  • Jeg hater å være kald og frossen
  • Jeg hater når ting ikke blir godt nok gjort
  • Jeg hater å rydde sammen klærne mine eller henge opp klær
  • Jeg hater å være så sjalu når det gjelder hva andre får til og ikke jeg
  • Jeg hater å vente
  • Jeg hater å bli satt i en bås
  • Jeg hater alle barnemishandlere i verden

10 ønsker

  • At jenta vår er frisk
  • At jeg og robin klarer å vise hva vi er gode til når det gjelder jobb
  • Å bli fornøyd med meg selv
  • reise mye!
  • Skape en god familie med harmoni og latter
  • at familien min – søsken, foreldre, besteforeldre – har det bra
  • Å kjøpe oss hytte
  • å ta dykkerlappen
  • å gjøre en god gjerning som betyr noe for noen andre over lengre tid
  • å være frisk

10 gjenstander du ikke kan leve uten

  • Tannkost/tannkrem
  • Lypsyl
  • Kniv
  • … tror jeg kunne klart meg med det en stund..

10 viktige personer

  • Mamma & Pappa
  • Søskenene mine
  • Robin
  • Besteforeldrene mine
  • Eirin Skog
  • Venninnegjengen min
  • Vennegjengen til Robin
  • Foreldrene til Robin
  • Beathe & Linda
  • Sonja

10 av dine favorittsanger

  • …..ingen favorittsanger, faktisk!

10 siste ord

  • Vær deg selv og ingen andre
  • Ha positiv innstilling
  • Tenk på andre enn deg selv, verden er nok egoistisk som den er
  • Unn deg selv noe godt – om det er i form av en ferie, mat, klær..
  • I morgen kan bli enda bedre enn i dag
  • Dokumenter – ta bilder av minnene
  • Del det du har med andre
  • Sørg for å aldri tenke at “det burde jeg ha gjort før det var for sent”. Gjør det med en gang. Ring noen å si du er glad i dem, fortell mormoren din hvor mye hun betyr og hvor flink søskenene dine er. Fortell foreldrene dine at du er glade for å ha dem, og at de vil bli verdens beste besteforeldre. Fortell kjæresten din at han er ubeskrivelig herlig og venninnene dine at du setter pris påa t de er der uansett når og hva det gjelder. Det gjorde jeg akkurat nå…
  • vil du noe, jobb for å få det til!
  • Ønsk andre vell og lykke  – du får en utrolig følelse av å gjøre det
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg