Mine Photobøker

I løpet av tiden har jeg laget fire fotobøker. Den siste skrev jeg innlegg om tidligere, men her er de andre.


Denne er fra da gjengen var i Miami sommeren 2009. Tidenes tur!!!


Denne boken er oppsummeringer fra 2008 og 2009


Londontur

Oslo + Snowboard i Trondheim

Riksmøtet i Oslo + tur i marka med mamma og pappa

USA Fort Meyers – strandliv!

Mexico – Cozumel – dykking og tequila!


Oppussing av huset

Hyttelivet – vannski og grillings

park kos 🙂

Riksmøtet i Trondheim + tur i fjæra med Lilo


Vi var med i bilulykke..

Vi fikk oss en ny hund, Casper

17. mai kos

Vi forlovet oss på bursdagen min 13.november 2009

Dogs

Denne boken er den første jeg laget.. året 2007

Alanya – første kjærlighetstur


Oslo – vi bodde i oslo på denne tiden. Her er gjengen fra Bianco.

8 kommentarer

Siste innlegg