Cyber Monday – galskapen fortsetter med 30 % på ALT!

//reklame//

Flere av dere har sikkert handlet noe i løpet av den siste uken i forbindelse med årets BLACK FRIDAY? Det har jeg.. Jeg har faktisk vært strukturert, og skrevet liste, og tatt for meg ulike tilbud på de forskjellige butikkene. Så i år har jeg faktisk gjort noen kupp..! Men det stopper jo ikke her. Desember er en måned for handlegalskap, så mer av dette blir det nok med både døgnåpent, supertilbud, juletilbud, ekstremsalg osv. Ja, for ikke å snakke om kommende mandag, som er årets CYBER MONDAY! Butikkene markerer dette som dagen som avslutter ekstremsalget som har vært, og setter varene ned ytterligere. Dette gjør de også hos www.knertenogkaroline.no, som kjører 30 % på HELE BUTIKKEN ut mandag 27 november.

KODEORD: BFCM30

30 % på alt av ULL, ytterklær og alt det andre i nettbutikken…!

Jeg har allerede kjøpt inn julekjoler til jentene, og flere julegaver er på vei hjem etter fredagens handling.

Ofte kjøper jeg klær til ungene til neste år på slike supersalg, som feks ull, votter, luer, sokker.

Ellers er det jo masse annet fint i nettbutikken, og nå som vinteren kommer, er det kanksje flere som trenger å skifte ut en utedress? Våre kan sjeldens arves da de rusjer og styrer så mye på vinteren at de har en eller for for sliteskade ett eller annet sted. Sånn ca alltid.

Tilbudet varer ut mandag 27 november, og frakt tilkommer 🙂

//reklame//

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg