Hva med dobbel søndag?

Noen ganger klarer jeg ikke å få helt tak på søndagene. Skal vi bruke den til å bli ajour med det vi ikke har rukket tidligere i uka, eller skal vi gå søndagstur? Burde jeg egentlig bakt og fylt fryseren, eller besøkt noen venner? Kanskje burde jeg egentlig gjøre om litt på jobb, eller gjøre ting jeg egentlig skal gjøre på mandagen, for å forenkle starten på uka? Eller burde vi bare slappet av og sett en film? Kanskje skulle jeg vasket litt hus, eller brettet klær, ja, eller skiftet på sengene? Ja, for ikke å snakke om alle bildene som hoper seg opp, og venter på å få en plass i årsalbumet, som foreløbig er datert i 2013. Burde vi egeetlig tilfredsstilt alt det barna har lyst til, med sykkeltur, vanlig tur, perling, tegning, vaffeldag og film?

Søndagene er komplekse..! Den går for fort,…rett og slett..!


ELSKER min nye genser fra InWear! Kan kjøpes HER.  (Tips: I DAG får du 40 % på valgfritt plagg på ellos.no)

I dag endte vi opp med å ligge i senga litt lengre enn vnalig. Ja, enn det da. Vi har fire små unger, og i dag sto vi ikke opp før 09.45…! Ungene lekte seg så fint sammen, og hadde til og med dekket frokostbordet da vis to opp.. . Vell og merke “utsultet”, ogklare for action, men uansett så var det magisk godt! 

Det kjipe med meg, er at jeg blir stresset over å sove lenge, og ikke rekke alt jeg har tenkt jeg skal rekke i løpet av en dag. I dag sto det mye på planen, og migrenen sniker seg på meg disse dagene. Planene var mange, men jeg må nok innse her jeg sitter i søndagsmodus i sofaen, at jeg ikke rekker alt som planlagt i dag. Til tross for at vi har ryddet i huset, vasket litt, vært på minitur, ordnet oss til bursdag, som vi etterhvert fant ut at ikke var før om en uke (sjekk snap), vært på jobb, lekt oss, perlet, laget søndagspizza, sett film og tatt helga dusjen, tatt bilder, blogget og ordnet album for 2013, er det mye som er ugjort, og min søndag kunne gjerne vært dobbelt så lang!

But thats life..!

…og bildeoppdragene står i kø…men det er liksom ikke alltid det passer seg slik. Å ta bilder altså..! På blokka mi står de på vent, til det plutselig passer seg . Kanskje er det ikke sol den dagen man tenker at det hadde gjort seg med litt sol, og vips så er det ingen regn når mans kal promotere regntøy. Plutselig vil alle ungene ta bilder, mens andre dager vil ingen, og man må utsette planen. Den ene dagen passer det perfekt til en shoot som jeg har sett for meg i hodet,men som regel er det kun meg og ingen andre som er klare for akkurat det da.

…og samtidig som jeg hadde bildeoppdrag av kidsa, måtte også mammsen foran kamera for en gangs skyld..!

Ellos har mange skjulte skatter, og jeg blir så glad når ALT jeg bestiller er akkurat som forventet..! ELSKER den nye boblejakka mi! – og ikke minst den deilige genseren imohair ull fra InWear! Direktelink til produktene finner du her: JAKKE, GENSER, BUKSE //sponset//

– og husk, 40 % på dyreste plagg til og med 18.september – KODE: 365892

Nå er jeg klar for ei ny og spennende uke. Det som ikke ble gjort i dag får vente til enste gang det passer seg. Gjørelista for kommende uke er lengre enn langt, og som alle andre uker, er også dette ei spennende og interessant uke, med mye action.

Ønsker du å følge oss litt tettere, sjekk ut vår snapchat @rachelhauan

R.

5 kommentarer
    1. Prøver å bestille den nydelige genseren med den rabatten, men jeg får den ikke til å fungere? 🙂

    2. Tusen takk for svar 🙂 finner en rabattkode, men den virker fremdeles ikke på den genseren? Skal jeg kanskje bare høre med Ellos da?:) veldig fint antrekk 🙂

    3. Kristin: akkurat dette tilbudet varte kun ut onsdag, desverre. Men denne er nok ny: du finner den når du logger inn, og på Min side og videre Mine Tilbud 🙂

      25% rabatt på din bestilling* – gjelder også merkevarer
      Gyldig t.o.m. 21. september 2017
      Rabattkode: 365532
      *Vilkår (365532): Nybestilling på klær, sko, skjønnhet, accessoirer, hjemmetekstil, innendørsbelysning, tapeter eller tepper på Ellos. Maks 1 gang/kunde t.o.m. 21.09.17. Kan ikke kombineres med andre tilbud eller prisreduserte varer. Tilbudet gjelder ikke Odd Molly, Vagabond, UGG, Spanx, Elodie Details, Morris og Marimekko. Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil, og at vi kan bli utsolgt for enkelte varer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg