Softshell er topp! – 20 % på høstens nyheter –

Ferien går mot slutten, og vi har ladet batteriene på hytta i Åsenfjorden. Flere deilige bilder herfra kommer, men først er det klart for månedens tilbud fra barnebutikken www.knertenogkaroline.no . Det er mange som har barn som starter i barnehage nå til høsten, og da må garderoben fylles opp. Pussig nok har de vokst litt gjennom sommeren, og vips så er klærne fra før ferien blitt hakket for små. Nå er softshelldressene til name it i full fart på vei inn i nettbutikken, og de nye mønstrene er superfine. Nå kan du også kapre deg årets nyheter til 20 % med kodeord “Rachelsoft20”.

Her i huset er det kun Linus som trenger ny dress, resten av gjengen arver eller bruker det de hadde i vår. Det vil si at softshelldressene vi har, er brukt i flere sesonger, og holder derfor kvaliteten godt. Alle barna har softshelldresser fra Name It i barnehagen, og det fungerer topp..!


For åbenytte deg av 20 % på alt av softshell i nettbutikken, bruker du kodeord “Rachelsoft20“. Utvalget finner du HER.

Frakt tilkommer på kr 79 uansett hvor mye du handler for. Dersom du ønsker å bruke begge rabattkodene, legger du inn to ulike ordre, og sender en mail til [email protected] med bestillingsnummer, så ordner de det slik at du kun betaler 1 x fraktomkostninger.

En kuling som nettopp har klipt seg.. ! Mer om mammas hårklipp salong kommer senere! 😉

Klikk for å handle i T I L B U D S K U R V A

Det er ikke mange ukene til vi har ei skolejente i hus. Det er veldig spennende, men også litt skremmende.

Blogginnleggene ligger i kø fremmover, og sommeren har funnet frem mange fine tema for høsten!

Im Excited!

Hva kunne du tenkt deg å høre fra oss? Er det noen rutiner du lurer på?

Er det rom i huset dere kunne tenkt dere å se? Eventuelt hvilke? – alle er jo ikke like spennende!

Ønsker dere en riktig fin søndag 😀

R.

5 kommentarer
    1. Hei, må først få si at d er kjekt å følge litt m på noen av dine blogg innlegg, merket så at vi hadde felles slekt siden Frank F er mamma og pappa gammel onkel/tante til å jeg var mye å trillet på tvillingene som små. Du har så rett, knerten og Karoline har utrolig fine klær med god kvalitet og passform. Jeg har til tantebarn gjennom de siste 7 årene handlet så mye til tantebarn at jeg oppnådde det jeg kunne få av bonus avtaler, supert for meg. Så synes jeg d er veldig kjekt å se når du legger ut foto av barna i klær derfra, lettere å se se for seg da. Hva og hvilke rom som skal blogges om er vel egentlig alle, jeg liker å finne litt inspirasjon og ideer over hva jeg selv el m hjelp kan lage. Alt fra hyller ute, til smarte ideer inne. Takker for en fin blogg du har 😊

    2. Flott og inspirerende blogg👍. Ønsker å høre hvordan du klarer å være tålmodig med fire små? Har to på 2 og 4 år, men blir ofte kaos likevel. Kjenner ofte at jeg blir sint på ting jeg ikke hadde trengt å bli sint for. Tips til å få til kveldsstell uten kjefting og gråting ønsker jeg også innlegg om😊. Ønsker også å se gangen deres for å se hvordan system du har ift klær/ utstyr til barne👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg