Innsats uten resultat..!

Det er bare 4 uker til vi drar på 1 ukes seiltur i Kroatia med hele familien. Badedrakten er kjøpt inn, og ungene pugges i bptvettregler. I topplokket til mor har angsten for sommerkroppen begynt å melde seg, og frustrasjonen kryper hardt og brutalt under huden på meg.  I følge formen og fremgangen er jeg der jeg startet i februar, selv om innsatsen i grunn har vært bra. Godteri ble kuttet ut i april, og har et relativt vanlig kosthold, og et over normalen aktivitetsnivå. Men tyeligvis er det ikke nok, og et ekstra gir må settes inn. Det passer jo aldri bra å “bli sunn” eller “trene mer”, så da får man kanskje bare gjøre det beste ut av det….?  – virkelig overbevisende ... – #himlermedøynene! 

Spillelista er fylt opp med godlåter, og forhåpentligvis får jeg noen mil på beina i løpet av de neste ukene.

Hvilke sanger trener du til? Hva får opp din treningsmotivasjon?

Har du testet ut et treningsprogram, et coach e.l som du anbefaler?

På spillelisten for tiden er det disse som troner toppen:

1. Dj Khaled – Im the One

2. Klingande – Somewhere New

3. Rudimental – Waiting All night

4. Afrojack – Another Life

5. Ella Vos – White Noise

6. Iman – Not Down 4 Whatever

 


Noe nytt i skapet fra PUMA! <3

Alt kan kjøpes hos ellos.no

1. Hettegenser PUMA, 2.Tights PUMA, 3.T-skjorte Adidas, 4.Shorts 5.Sports BH Adidas, 6.Adidas Singlet

Kan også tipse om at de har 20% på møbler! Mange har spurt om burdet jeg har blant annet på badet, og HER kan dere kjøpe det!

Run With me? Follow me on SnapChat and instagram @rachelhauan

….plutselig så internasjonal da sjø…!
R.

//ellos.no//

3 kommentarer
    1. Jeg sverger til podcast, både når jeg går/jogger, og til husarbeidet. Går av seg selv når man kan høre på noen som skravler og ler 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg