Ready for summertime!

Sommeren står for tur, og jeg er nok ikke alene om å ha “sommerformen” i fokus fra januar. Januar går rasende fort, og plutselig er liksom også februar over, og man venter på at påska skal bli ferdig, så man virkelig kan sette inn støtet for sommerkroppen. Ja, så har man disse festlige maidagene som ofte ødelegger det gode starten man egentlig hadde, men når de er vel overståtte og man plutselig entrer juni måned, ja, da føler man kanskje at målet er uoppnåelig, og må ty til andre løsninger for at selvfølelsen og bikinikroppen er ok likevel. Noen timer solarium eller en spraytan fungerer på den blåbleke mammakroppen, og med vipper og nytt hår, begynner følelsen å innta sommer!

Anbefaling: 

Dersom du ønsker å sette på vippeextension og bor i trondheim, er det hos Zelia på beautystoptrondheim du må dra! Her fr du trondheims fineste vipper..!Du kan booke time ved å sende melding på deres facebookside HER  Nå er det lenge siden jeg har satt på vipper, så nå er det sannelig på tide!!

Når det kommer til hårextensions, er det ingen som kan måle seg med håret til Peaks Hair extension. Her har jeg gått til Fiinbeck og Fia i over 4 år, og vil påstå at jeg har god kunnskap om deres extensions. Jeg har prøvd andre typer tidligere, men ingen kan måle seg med Peaks Hair Extensions. Dette er hår i ypperste klasse, og kategoriseres i toppskiktet av extensionsmerker. Peaks har akkurat fått inn en ny type premium line hår som jeg har fått teste ut. Forskjellen fra andre extensions er at festene er smalere og har lengre holdbarhet. De tåler mer, og og er tettere helt ut til slutten av festet. Disse kommer i 50 cm, og i mange nydelige farger.

Jeg er superfornøyd!


Jeg farger håret først, så setter i extensions. Dette tar rundt 3 timer, alt ettersom hvor lang tid det tar å farge håret og om jeg har extensions i fra før. Da må disse taes ut og byttes tape på. Det fine med tape extensions er at de kan brukes på nytt igjen opptil flere ganger. Her har jeg 2 pakker 50 cm Peak Premium Line. Fargen på extensionsene passet perfekt til hårfargen som ida på Fiinbeck og Fia i ILA fikset. #thebesthairdresser

Med lange lokker føler jeg meg litt mer klar for å innta sommeren, og venter i spenning på varmere dager her i Trondheim. Årets sommerferie er enda ikke planlagt, men tankene er mange. Kanskje blir det en oppdagelsesferd til vårt kjære naboland, en spontan telttur eller noen herlige dager på hytta? Hvem vet.:! Først er det flere ukers jobbing, og andre spennende prosjekter.
Rachel

3 kommentarer
    1. Hei Rachel og alle andre hundeelskere. Dette er veldig off-topic men: Du som selv har hund og vet hvor mye glede dette medfører, kanskje du kan hjelpe oss med å hjelpe mamma, med å få råd til å kjøpe seg en nydelig hundevalp. Hvert øre teller. Stor klem! https://www.spleis.no/project/10307

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg