Gratulerer med dagen, Norge

Gratulerer med dagen, NORGE

I dag har vi viftet med flaggene og ropt hurra hurra hurra! Vi har hatt på oss finstasen, trasket i byen og sett penkledde festglade mennesker,  spist pølser, kaker og is, og kost oss i godværet. Vi har for første gang siden barna ble født tatt turen til Byåsenskole for å se på festlighetene der, og hørt mang et korps spille glade toner. Årets 17 mai feiring er nå over, og kroppen er plantet godt i sofaen.  


Familien er klare for en festlig dag i byen..Alle er kledd i finstas, og barna er så heldige å ha besteforeldre som strikker. Mamma har akkurat strikket trønderbunad til Fiola, og mammaen til Robin har laget til de andre. Jeg har fått på meg bunaden min for første gang siden jeg ble konfirmert for 14 år siden, Daddycool kjører skreddersydd dress. Jeg har endelig satt på nytt hår fra Peaks Hair, og er sååå fornøyd!!

H I P P    H I P P    H U R R A

00
Mammsen og mine to største bunadfine <3

Lang lang rekke – besteforeldre er topp !

Enn at alle disse er våre fine <3 #picturemoment


Hipp Hipp Hurra! Lilja snart 6 år


Jentan i trønderbunad


…vi tok bussen hjem, og stoppet ved kyvanent 😀


17 mai 2017

Takk for en flott dag , med mange gode minner

Hipp Hurra fra oss 😀

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg