Familietur i bakken..

Etter en fuktig helg, og relativt laber form, var det godt å komme seg ut på søndag. Vi tok med oss både pulk, ski, akebrett og akematte, og lekte oss i bakken sammen med Sonja, Stephan og Celina. Med boller i sekken, pølser på termos og hjemmelaget kakao ble det noen deilige timer ute, før snøen dalte så tett at det å ake ikke ble en like positiv opplevelse som den hadde vært tidligere.

Gjengen på tur!!


Lilja & Mammsen er klare for å sette utfor bakken. Det var SÅÅÅ gøy..! Like morsomt for oss, som for barna!


Filip skulle ønske han hadde motor på kjelken, så han slapp å gå opp bakken hveeeer gang! !


Unna vei, her kommer jeg – hele bakken trenger jeg! !

Vi hadde en super familietur i dag, og både store og små slappet av med lego da vi var inne i varmen igjen. En topp søndag!

🙂
 

4 kommentarer
    1. Hei! Har et litt personlig spørsmål som jeg håper du vil svare på.
      Jeg har tre barn nå, den største går på skolen og er 7 år. Mellomste er 4 år og minste er 1 år. Jeg kjenner på at jeg skulle ønske meg et barn til. Men jeg er så redd det blir for mye. Vet at det er et dumt spm i og med at du har 4 barn allerede. Men det jeg lurer på er om du føler at fjerdemann “veltet lasset” hvis du skjønner hva jeg mener. Etter det jeg har skjønt var kanskje ikke deres fjerde helt planlagt. Men ville du anbefalt å gå for 4 barn? Er det noen bakdeler med 4 ift 3 barn som du har erfart?
      Syns du virker som en fantastisk mamma for dine små. Følger deg på både insta og Snapchat og jeg beundrer dere virkelig 🙂

    2. Trebarnsmor: fjerdemann er den enkleste av dem alle, og leker veldig godt med resten av gjengen:) absolutt ville gjort det igjen:) så dersom dere har økonomi og føler energien til p takle fire barn, er det ikke noe problem:) generelt har man mindre tid både med tre og fire, så det utgjør ikke så mye. Minstemann er ikke like avhengig som de første, og de største hjelper til mye 🙂 du som har en 7 åring har jo god hjelp 🙂 lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg