Getting Sporty?

Det er bare dager til det store startskuddet for årets gode start. Her i huset er skapene propp fulle av godsaker, og det skal holde hardt å komme seg over det første største sukkersuget. Together we cant be strong? Motivasjonen pleier ofte å komme i jula. NÅ, liksom, NÅ skal vi bli sunne og starte på nytt. . . i år også! Å joda, jeg er en av de i år også jeg, som skal starte på nytt, kaste alt det usunne og fylle skapene med fiber og sånnt. Ihvertfall litt.. sånn nesten.

For min del handler det om motivasjonen. Den MÅ være der, hvis ikke gidder jeg ikke. Ofte starter jeg med å investere i treningsklær. Det skal sies at jeg elsker treningsklær, og synes et er mye morsommere å kjøpe det fremfor mye annet!

Her har jeg samlet mine favoritter til en pangstart på januar og en ny start!

OBS OBS OBS: opptil 70 % på salg hos ellos.no NÅ! og 25 % på HELE kjøpet ved bruk av kodeord: 355404

Tilbudet kan brukes en gang per kundemedlem, og gjelder nybestilling av klær, sko, møbler, hjemmetekstil, innendørsbelysning, tapeter og tepper på Ellos. an ikke kombineres med andre tilbud. Kan ikke brukes på “design by”. UGG, Odd Molly, SPANX, Vagabond og Odd Molly home.


FitBit, Adidas sports BH, Adidas lang topp, Rönichs løpetopp, Reebok yoga top, Casall treningstights, fotballstrømper adidas, Treningstopp under armour, Adidas Tights, treningstopp dont break, Puma t-skjorte, Adidas genser, Puma genser, Original adidas tights, baggy dadidas bukse, Puma løpetrøye, Kari Traa tights, Sense of Karma t-skjorte, sports BH melert, adidas tank topp

//samarbeid med ellos.no//

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg