Julegavetips i siste liten..

Det er en uke igjen til selveste julaften, og pakkene ligger i dunger og poser inne på kontoret. Jeg har foreløbig kontroll, men er ikke helt i mål når det kommer til innkjøpene. Jeg mangler liksom guttaboys i familien..! Hva gir dere til mannfolka som har alt? I skrivende stund har jeg satt Robin i arbeid med å klippe julekort. Ja, fordi det skal jo gjøres på en økonomisk måte, så jeg bestiller alltid vanlige bilder. Jeg redigerer på tekst i et program, og bestiller altså vanlige kopibilder som ikke koster mer enn 0,5 kr pr stk. Så for våre 50 julekort, ble det ikke mer enn litt over 200 kr! Det er en OK pris det! – bakdelen er at noen ganger er kortet bittelitt for stort til konvolutten, så da må det klippes for hånd. – og det er nettopp dennejobben mannen i huset har fått i kveld. Som plaster på såret har han også fått et glass rødvin, så det ble da i grunn riktig så koselig å klippe disse julekortene.. (som dere skal få se om litt)

På bildet under kommer noen av mine tips til den som har igjen noen gaver enda.. . . HER kan dere finne mange ihvertfalL!

Link til produktene:

Barnevogntilbehør, Badeleke, Såpe, Joggesko, Walkietalkie barn, knagg stjerne, bamse, UGG sandal 1, UGG sandal 2, lilla sportsgenser, rosa jakke, svart veske, svart kjole, svarte pumps, klesstativ, boks, stol, lykter, skjorte.

God førjulstid alle sammen 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg