“I dag lukte du som en million”..

Til tross for at denne karen bare er 4 år, er han blitt en dreven sjarmør, og ikke vet jeg hvor han stadig plukker opp nye kommentarer.

Filip er veldig flink til å gi kompliment, og forteller ofte til både oss og andre at de er fine, har fine klær, ser søt ut, lukter godt osv. Denne dagen var tydeligvis spesiell, og han sparte ikke på kruttet. “Mamma, i dag lukte du som en million!” – sier han med stor innlevelse. Jeg fikk en tåre i øyekroken, og klemte han ekstra godt inntil meg. På nytt får jeg høre “Mamma, du e verdens fineste, og du e beste mamman i heeeele verden. Så e æ glad i dæ”.

– og det var i grunn det fineste jeg har hørt.

For det å være den beste i det som ofte føles utilstrekkelig, er ganske så godt. Spesielt når det kommer fra de det betyr mest ifra. .


Me & You forever <3


En tøffing i bukse og genser fra Zara, Sko fra Leaf og Jakke fra Ellos.

Tips: hos ellos.no får du 40 % på en rekke varer. Meld deg inn eller logg inn for å se dine tilbud! (finner “mine tilbud” i øverste fane til venstre).

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg