My Ballerina..

My Ballerina <3

Fiola Sofie fikk en ettermiddag alene med meg, og vi koste oss ute i høstsola. En fin frøken har hun også blitt, så tutuskjørtet var nok ikke mammas antrekk for uteleken. Noen kamper er ikke verdt å ta, så da ble det sukkersøt utelek..!

I et innlegg i forrige uke skrev jeg om vintersko. I dag oppdaget jeg at mange av skoene var satt ned på kampanjepris til 50 % hos skomani.no, så dersom flere mangler vintersko, kan dere jo ta en titt der. De har også de sukkersøte skonene til Fiola..Varme og enkle å ha på! Vintersko fra Leaf kan kjøpes blant annet HER (str 23 – 27), jakke fra Zara og skjørt fra Ebay.


 Those sugar sweet shoes..!

En ettermiddag med bare oss to var fint. Det er ikke så ofte denne frøkna fr showe helt alene, uten mas og styr fra både små og store søsken.

Klem fra Mammsen & Fiola

7 kommentarer
    1. Så utrolig koselig og følge dere på snap! Kunne du laget et innlegg om legge rutiner? Her må jeg fortsatt sitte inne på rommet til 4 åringen mens han sovner, ikke alltid like lett når man har en baby på 4 mnder i tillegg.

    2. Hei koselig blogg du har! Håper du har lyst til og sjekke ut min blogg kaldt: lekerfotograf.blogg.no. Jeg er ny og ønsker å få flere lesere.

    3. Hei,
      Jeg vurderer disse skoene til jenta mi på 13 måneder – tror du de kan gå an til ei såpass lita jente som nettopp har lært å gå? Er de lette å få på, og er de myke eller harde i sålen?
      Takk for tips!

    4. Tone: hei 🙂 Ja de er veldig enkle å ha på. Hvilken str tror du hun trenger? Fiola har str 23, så hun har i grunn liten for til å være 2,5 år! Så til henne passer de veldig godt. Det er jo ikke knyting, men sånns trikk man drar inn og ut 🙂 Så veldig enkle sånns ett + foret. Hvis du ønsker en mindre sko ( spørs litt om barnet skal leke mye ute i skoene eller ikke, men hvis det er bare sko som de skal gå i) anbefaler jeg også kavat sin babystøvel..legger ut link i innlegget ved den rosa skoen 😉

    5. Takk for svar 🙂
      Tror hun trenger størrelse 20. Da eldstemann var liten var det litt vanskelig å få de små føttene ned i vinterskoene, det ble liksom litt trangt og vi visste aldri om foten var ordentlig nedi skoene. Derfor vurderer jeg Stonz også, i stedet for “stive” vintersko. Tenker at de er fine å leke i. Men samtidig blir de veldig klumpete når hun skal gå på asfalt, i butikken etc. Skoene skal ikke brukes i barnehage da hun er hjemme foreløpig.
      Hva slags sko brukte du til Fiola sist vinter?

    6. Tone: Forrige vinter brukte vi superfit til henne 🙂 De er ikke så tunge, og passer helt perfekt til små bein 🙂 Jeg syne sikke den er sååå varm som de andre, men det gjør kanksje ikke så mye når hun er så liten, og ikke er mye ute i gangen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg