VINN biletter til Dora Utforskeren sammen med oss!

VINNEREN ER KÅRET, OG HAR FÅTT MAIL. AVSLUTTET.

VINN 4 VIP biletter til Dora -Show i Telenor Arena

Jeg skal ærlig innrømme at det er ikke alltid jeg henger med på hva barna ser på Barne-TV. De har restriksjoner påkanaler og tidspunkt de får se på TV, men innefor rammene velger de selv, og ender opp på de samme kanalene og de samme seriene hver gang. Det er jo ikke slik at det er det samme som går på barne-TV nå som da jeg var liten, og det som jeg synes var morsomt, er det barna ser på i dag. Noen gjenngangere er det jo selvfølgelig! Her i huset har de alltid likt å se på barnetv hvor de kan delta og lære. Jeg har aldri vært spesielt glad i å sette barna foran Tvn, men noen ganger er det nettopp det som er det enkleste og beste for alle parter. En liten timeout for store og små.

Da synes jeg det er helt topp at barna liker å se på Barne-TV som også lærer dem noe. Lærer dem å mime, telle, sortere farger, og snakke engelsk. Flere serier og kanaler sender også Barne-TV som er basert på at barnet skal lære å skille mellom rett og galt, snill og slem, og hva man kan gjøre i ulike situasjoner, som feks hvis det brenner.

En serie de to eldste liker godt er DORA og vennene hennes. Så da jeg fikk tilbudet om å bli med Tv-kanalen Nickelodeon på Dora-show, med VIP biletter, var vi ikke vonde å be. Ungene jublet, og gleder så nå veldig til å dra til Oslo og Telenor Arena 28-29 oktober.

Det kan også du! VINN 4 biletter til Dora -Show i Telenor Arena! Keep reading….


«Vinn VIP-billetter til Dora-show! Den populære barne-TV figuren Dora Utforskeren kommer til Oslo og Telenor Arena siste helgen i oktober. Der skal hun ut på eventyr sammen med vennene sine for å finne bamsen Osito. For å komme frem til han må hun, Boots, Sekken og Diego gjennom både en pyramide og jungelen. Barna har en viktig rolle i forestillingen med kartlesing, telling, språk og musikk. Jeg skal finne to vinnere som hver får 4 VIP-billetter til en forestilling. Det betyr at dere får komme inn på VIP-området, og til og med møte Dora. Det blir servert lett fingermat og drikke på VIP-arrangementet 🙂

Kommenter på dette innlegget, så trekker jeg to vinnere 16. Oktober»

Jeg og de to eldste skal kose oss en helg i Oslo med tante Ronja & lille Frøya. Vigleder oss!!

Kanskje vi sees?

Bli med i konkurransen ved å kommentere i innelgget under at du ønsker å bli med 🙂

//reklame//

Del gjerne mednoen du kunne tenkt deg å dra med, eller som kunne tenkt seg å bli med 😀

Klem Rachel
 

 

50 kommentarer
    1. Vi ønske og bli med😃Olympia elske dora-hu har med sæ dora bamsen hver dag te bhg😃Dessuten hadd det vært veldig koslig te oss og funne på nå bare mæ og hu💜

    2. Min jente på 4 år hadde elsket dette! Og det hadde vært kjekt å hatt en jentehelg bare oss to (sammen med en venninne og hennes jente).

    3. Vil ønsker å bli med 🙂 Her har Dora vært en stor favoritt siden datteren min var 2 år (nå er hun snart 5). Med oss ønsker vi å ta med en venninne av meg og datteren hennes:) Krysser fingrene! 😀

    4. Det hadde vært gøy for Aminda og Lukas😍 Mamma og stor ungetid er noe de savner i denne oppussingstiden😔 Dette vært gøy for oss, å det hadde vært sikkelig fortjent!❤️

    5. Så gøy! 🙂
      Ungene her på 5 og 2 hadde nok storkost seg på Oslohelg med mamma og pappa, for å se Dora. Begge synger med på Dora-sangen når de ser på det på tv/Viaplay 🙂

    6. Har en gutt på 3 år som har blitt skikkelig Dora fan 🙂 hadde vært utrolig koselig å overrasket han med billetter til show! Litt kvalitetstid med mamsen etter å ha blitt storebror 🙂

    7. Jeg har to gutter på 2 og 3 år som elsker å se på Dora og vennene hennes. Vi hadde blitt veldig glad for billetter til showet 😃

    8. Dora er og forblir den store favoritten til jenta mi på 3.5 år. Så dette vil vi såklart delta på 😀 Hvis vi vinner dette, så vil vi ta med oss bestevenninna hennes og mammaen, og ha en skikkelig jentetur til Oslo 😁 Vi krysser fingrene 😍

    9. Det hadde vært helt supert å kunne overraske de 2 guttene våres med dette:) de har netopp blitt storebrødre til en liten lillesøster:)

    10. Jeg og jenta mi på fem år har veldig lyst på Dora show😊 Vinner vi fire billetter tar vi med venninnen og hennes mamma👍🏻

    11. Datteren min Thea eelsker Dora!!! Mens jeg hater kartet sangen!! Jeg er kartet jeg er kartet jeg er kartet jeg kartet etc. 😌
      Lover dog å holde ut for mini sin skyld, hadde vært så gøy om vi vant 😁😁 krysser fingre og tær 🙏🙏🙏

    12. Klart vi ønsker å bli med❤ Jentene elsker frøken Dora. Vi prøver lykken, krysser alt av fingrer og tær og håper å være en av de heldige som vinner billetter😁🎉🎊

    13. Hadde vært helt fantastisk å blitt en av vinnerene. Da hadde både datteren min og jeg blitt kjempe glad.

    14. Dora-show hadde vært midt i blinken for vår lille familie på 4😊 Som regel kjøper vi bare 3 billetter fordi billettene til slike show er så dyre men vinner vi disse billettene så skal far i huset også få være med og hilse på Dora👍😊

    15. Så spennende!! Sønnen min på 3,5 år og datteren min på 1,5 hadde elsket det! Blir så ofte til at man deler seg på slike aktiviteter da snuppa er litt mindre, men dette hadde vært like stor stas for begge to 🙂 Krysser fingre for vinnerlykke 🙂 Linn

    16. Åå, for en flott konkurranse:) Jeg hadde så lyst til å ta med meg jenta mi, men da jeg sjekket billettene var de litt i det dyreste laget… Jenta mi ELSKER Dora, så det hadde vært så gøy og vunnet billetter og overrasket henne med det:) Krysser fingre og tær her:)

    17. Dette hadde vært kjempegøy å tatt med min 3,5år gammle datter på 😀 Prøver vinnerlykken 😀

    18. Jeg vil ta med mine gutter som ser DORa hver morgen på ipad eller TV. Noe som gjør at jeg får “hello hello hello hi and welcome” sangen på hjernen hele arbeidsdagen. Blir ikke kvitt den så lett!

    19. Hei
      3 og 5.åringen min elsker dora!! Etter mye endringer i høst hadde det vært topp med en jentetur sammen til Oslo for å se henne. Vi ønsker oss og krysser fingrene😊

    20. Det hadde vært så kjekt å få ta med seg Maria på dette showet. Hun Elsker Dora 💜😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg