Forelska i Filip Valentin

Jeg er ei jente som liker å ha mange baller i luften, og trives best i høyt tempo. Rollen som firebarnsmamma kan ikke karakteriseres som latmannsliv, og jeg hører stadig de som er imponerte over prestasjonen vår. . – det varmer i hjertet, og setter et stort smil om munnen min. For mange virker det som ekstremisme med fire barn, mens for andre er det bare en del av en enda større familie.

Damen bak nettbutikken kidså.no har fire barn, mann og bonusdatter, er i tillegg barnehagelærer og driver av nettbutikk. Det kommer tider der også jeg må ta av meg hatten, og tørke svetteperler i panna for andre. Tommler opp for deg, og det som har blitt en flott nettbutikk med barneklær og tilbehør til barn fra 0-8 år.

* 25 % på alle ordinære varer *

Kidså har merker som blant annet Fabelab, Tinycottons, By Heritage, Mini Dressing, og Celavi. Sistnevnte har jeg jobbet mye med, og har god kjennskap til ullklærne til Celavi. . .og når jeg liker noe, resulterer det ofte i goder for dere lesere, så nå får dere 25 % på alle ordinære varer i nettbutikken med kodeord: Rachel


Dåner litt av den typen her… og ikke rart at mammahjertet er forelska!
Her er Filip i ull sett fra Celavi. Sjekk utvalget HER, og få 25 % rabatt med kodeord: Rachel


Filip synes det for en gang skyld var morsomt å stå foran kamera…!

Har du ikke besøkt nettbutikken tidligere, er det en første gang for alt : www.kindså.no

//reklame//

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg