Hverdagslykke

Hverdagslykke kan bety så mye, og ofte er definisjonen ulik ut ifra hvem man spør, når man spør og hvilken livssitusjon personen er i. For min del er hovedessensen i hverdagslykke å ha fine og gode stunder med familien. Lage minner som ofte ikke er dokumentert noen plass fordi de bare skjedde, og situasjoner som gjør at jeg trekker litt ekstra på smilebåndet. Hverdagslykke kan også være engod samtale med en venninne, et godt kjøp, en fin kommentar eller en kyss av min kjære. Alt etter situasjon og person. Jeg tror jeg er lett å glede, og verdsetter minner fremfor kjøpt lykke – selv om det er helt topp inn i mellom det også.

Denne ettermiddagen tok Robin noen bilder av Fiola og meg mens vi lekte på gulvet. Jeg synes bildene ilustrerer godt når en “hverdagslykke-situasjon” oppstår..


Fiola elsker å fly på beina mine.. Det var lykken på jord da mammsen hadde tid og energi til å leke på gulvet…


…Casper ville bli med på leken.. men skygget banen da det ble hans tur å “fly”… !


Vi koste oss og lo. Et perfekt eksempel på hverdagslykke <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg