Ut i friluft: Kobberdammen

Er det en plass i bymarka jeg husker fra da vi var små, så er det Kobberdammen. Her var vi på tur med både skole og familie, og jeg husker flere episoder hvor jeg hadde fisket “mort”, og mamma hjalp meg med å steke dem da jeg kom hjem. Disse ble spist på flatbrød, og smakte overraskende godt..! – den gang!

Nå har kobberdammen blitt en løpedestinasjon for min del, og en turløpe med barna. Runden rundt vannet er perfekt strekning for de små barneføttene, og med mange flotte rasteplasser på vei rundt vannet, er det overkommelig også for de aller minste.


Kjeksestopp på til! ! !


Disse tre fine er ganske så venner over en kjekspakke..!



Fornøyd frøken på tur!

Heldigvis har vi barn som vil ut på tur, og som ofte spør oss om vi ikke skal ut en tur, før vi har rukket å komme med forslaget.
 

Klem Rachel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg