Inspirasjon til hjemmet

Utenfor vinduet øser regnet ned, og her sitter jeg tullet inn i et ullteppe, med kakao og tente stearinlys. Jeg E L S K E R høsten, og gleder meg til flere slike høstkvelder. Selv om det er vemodig at sommeren er på hell, er det fortsatt mange flotte dager i vente. I dag har jeg klikekt meg gjennom noe av høstens nyheter, og funnet frem noen godbiter jeg liker. Nå er det også  % på ALT i “hjem” kategorien hos Ellos, også på merkevarer..!

Bruk rabattkode 345415  i kassen

Link til varene på bildet over finner du her: 2 pk hylle i svart, lysestake 3 pk, lysestake lang, grå krukke, svart bort, svart hylle, brun krukke, svart lampe, teppe, svart pute, gul pute. Billigere variant av putene HER

Etter disse bildene, har jeg endret i #villarachel, og nye bilder kommer om litt…! Men de gule putene har jeg beholdt, sammen med litt mørkere varianter..!
Det er nemlig lov å la seg friste av høstvarene!!!

//tips i samarbeid med ellos.no//

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg