VillaRachel: hallway!

Vi har bodd i VillaRachel i 1,5 år, og jeg føler at ting sakte men sikkert faller på plass. Jeg har allerede rukket å bytte ut de fleste møblene i huset, og først nå begynner jeg å føle meg som hjemme. Vi mangler fortsatt bilder på veggene, og håper virkelig at jeg får temmet ekkoet i huset med noen av sommerens ferieminner. I dag har jeg skrudd sammen vårt nyeste møbel til gangen, og jeg synes det ble riktig så fint.


Ny kommode fra Ellos Home på plass (på 30 %!!). . .også to vaser fra bloomingville (HER og HER), klokke og teppe.

Ramme og stort speil fra IKEA. Trapp fra nytrapp.no, parkett fra brekkan.no (fjordal parkett. 1 stavs i 2 etg, 3 stavs i 1 etg). Ytterdør fra Sweedor (pulse). Bildet er fra Desenio.no. Skyvedørsgarderoben er av typen PAX fra Ikea. 

..som dere ser, er huset preget av at vi har mange små barn, så barnesikring er å finne over alt. Grind er et must med slike trapper!

Disse er kjøpt hos barnashus.

Hvem er din interiørfavoritt på Instagram? 

Klem Rachel

 

6 kommentarer
    1. Veldig gøy og se bilder av huset og ikke minst alle de andre flotte bildene du legger ut 🙂 God sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg