Mammsen Tipser: Get The Look

Det er fantastisk deilig når kroppen går fra å være gjennomsiktig blå, til at brunfargen endelig begynner å sette seg. Jeg har aldri blitt spesielt brun i forhold til mine to yngre søsken, men etter at jeg fikk barn, har det pigmentene i huden min sakte men sikkert endret seg, og jeg kan endelig være noe annet en en bleikfis hele året. I år ble jeg nok så brun som jeg aldri har vært før, og da er det så deilig å kle seg i litt lysere toner enn vanlig. Jeg har lagt ut noen bilder på instagram, og flere lurer på hvor klærne er ifra. Her får du en liten inspirasjon, samt en kode fra Ellos.no som gir deg 30 % på dyreste vare – også merkevarer..!

kodeord: 345405 (varer tom. 10/7)


Me and my love!

Denne shortsen har blitt en F A V O R I T T!! Den er supergod og sitter akkurat der den ska. Har den både i svar og hvit, og finnes også i seks andre farger. Anbefales..!!! Denne kan du kjøpe på ellos HER. Toppen er fra BikBok, og er på salg nå til bare 49 kr!!

Bruker også denne shortsen og generelt dongrishortser til litt baggy singletter for en mer casual look.


Adidas singlett HER, Bjørn Borg singlett HER, Adidas sko HER, Shorts HER, Topp HER.

Happy Shopping 🙂

//samarbeid med adtraction//

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg