Inspirasjon til kidsa

Det er skumle greier det å surfe slik på kveldstid. I have done it again, og drømt meg bort på nett. Denne gangen er det en guttepreget inspirasjon, og jeg må si jeg er veldig glad i kombinasjonen av conac, grå og dus grønn. Salg er det også på de fleste nettsider nå om dagen, og er man litt forut for sin tid, er det mange kupp å gjøre. Jeg handler som regel vinterdreser og yttertøy ett år i forveien. Nå er det jo ikke lenge til høstkolleksjonene skal inn i butikk, og da er det mange som priser seg veldig ned for å tømme det gamle..! Kanskje du finner noen godbiter på salget du også? Her er kveldens favoritter:


Vinterdress fra Reima til 30 %, Genser fra I Love Denim til 30 %, Conacfarget sko fra Kavat, Oppbevaringskurv fra Elodie Details, Sebra kosedyr, smukkelenke exclusive i skinn fra Elodie Details, Trille tiger fra Teddykompaniet, og oppbevaringsboks/gaveboks med revemotiv(finnes i to str).

PS: flere har spurt om shortsen jeg har på meg på et bilde på instagram. Denne kan du finne HER.

Happy Shopping! 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg