Dagens anbefaling: vippeextensions

Nå er det bare timer igjen før vi setter snutenmot hovedstaden, og videre til varmere strøk. Koffertene står klare i gangen, antrekkene til barna ligger klare, og sommerfuglene i magen begynner sakte men sikekrt å komme frem. Dagen i dag startet jeg med å levere barna i barnehagen til 07.20. Deretter bar det avgårde til Rema for  levere Linus til pappsen før jeg skulle videre til førte avtale. Linus måtte selvfølgelig bli sulten på turen, så etter en “puppesnack” i bilen, ble han levert mett og fornøyd. Da var det tid for litt egenpleie for hu mor hos min venninne Zelia som driver salongen BEAUTY STOP TRONDHEIM. Tidligere i uken ordnet hun neglene mine, og i dag var det nye vipper som sto for tur. Det var deilig å endelig føle seg litt fresh ! ! Så trenger du vippeextensions eller negler/shellac her i Trondheim, anbefaler jeg absolutt denne flinke frøkna (sjekk ut facebook her) . <—– her kan du booke time,men vær rask – det er høysesong for både vipper og negler, så det er rift om timene!  😀


Her ser dere FØR og ETTER vippeekstensions. Jeg har volumvipper for første gang, og er veldig fornøyd med resultatet….!

Ingen sminke på øynene, og det er fantastisk deilig! Dersom du vurderer lange vipper, anbefaler jeg å ta kontakt med Zelia på Beauty Stop


Det er deilig å kunne slippe å tenke på å ordne seg spesielt mye om morningen…!!

Etterpå var det tilbake på jobb, og tre møter ventet meg, før henting i barnehagen sto for tur. Med tre ivrige barn som hadde talt dager til avreise, var det god stemning og allsang på vei hjem. VI HADDE FERIE! ! ! – men før jeg kunne senke skuldrene, var det middag, mating, siste pakking og feiring av min gode venninne Tine som sto for tur. Ja, for ikke å snakke om at huset måtte ryddes. Så i det klokken rundet midnatt var jeg vell hjemme, og ferdig pakket. Ting begynte å falle på plass, og lørdagen kunne bare komme. Foreløbig så hadde jeg kontroll.. !

Neste gang, er det nok bilder fra varmere strøk som dukekr opp her, så stay tuned! …og er du litt ekstra nysgjerrig påhva vi gjør fremmover, så kan du jo følge oss på snapchat! Nick: rachelhauan

Reisemodushilsner fra Rachel

– så kommer den berømte pakkelista etterhvert!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg