Treningsinspirasjon – jeg løper!

Treningsinspirasjon er noe vi alle trenger, i form av ulike ting. Noen liker å løpe, mens andre kan ikke fordra det. Jeg var tidligere en av de som unngikk å løpe så langt det lot seg gjøre, men har nå funnet en ro ved det å ta joggeskoene fatt. Det skjer noe når jeg får på meg skoene, og den ellers så hektiske hverdagen blir satt til side. Det er ingen som maser eller tar bort oppmerksomheten min, og tankene mine kan flykte dit de vill uten dårlig samvittighet.


Noen ganger kan jeg være mentalt sliten før jeg tar til fornuft og kommer meg ut. Om jeg klarer å tvinge meg gjennom de første 10 minuttene, så begynner jeg å merke treningsrusen, og det er en fantastisk følelse! Jeg elsker følelsen som brer seg i kroppen når de værste minuttene er over, og smilet begynner å bre seg over ansiktet mitt idet jeg springer intervaller opp bakkene. Løpetrening har blitt et fristed.

Musikk motiverer meg, og for meg er det viktig med god musikk når jeg løper.

For tiden er dette spillelisten min (KLIKK og du får den opp i spotify)

Da jeg begynte å løpe startet jeg med korte turer. Etterhvert fikk jeg mer overskudd til å velge lengre veier og nye ruter, og sakte men sikkert har kondisjonen forbedret seg. Jeg startet på rundt 5 km, og var helt totalt tappet da jeg var ferdig. Nå klarer jeg å løpe 1,3 mil og relativt sliten når jeg er ferdig. Her har jo rute, hastighet og vær en del å si, så ofte prøver jeg å forbedre tiden og hastighet min på ruter jeg liker, fremfor å jogge så veldig langt. . Det er ihvertfall overraskende hvor raskt man merker fremgang på løping, og det inspirerer meg til å fortsette. Det er motivasjon i seg selv å ikke være dødssliten etter første km.

Det er også motivasjon i treningsklær. Jeg E L S K E R treningsklær! !

(nå får du forresten 20 % på ALLE varer også merkevarer, ved bruk av kodeord 335472 hos ellos.no, som varer til og med 12/6)

STORT SOMMERSALG! !


Lilla genser, Tights Nike, Pannebånd Nike, Joggesko, Singlet Nike, Sports BH, Rosa løpejakke, Adidas Sko, Nike sportsBH, adidas genser, Nike shorts, Adidas Singlet, Ellos sport BH, Ellos shorts.

Hva er din BESTE treningssang?

Hvilken trening liker du best?
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg