Ebaytips til jentemammmaer

Nettsider som Ebay, Aliexpress og Wish er sider det er lett å gå seg vill i, og ofte ende opp med mye man kanskje egentlig ikke trenger. Ihvertfall er det slik for min del. Jeg surfer, finner noe jeg liker, og siden det er så billig så kjøper jeg det. Det er ikke alltid jeg er er like heldig med det jeg kjøper, men noen ganger føler jeg at jeg virkelig har gjort et kupp.

Som jentemamma går det mange kroner til dilldall og hårpynt. Søte små hårspenner må man ofte betale mellom 59 og 99 kr i butikk, så da jeg kom over disse søte hårspennene måtte jeg bare slå til. De kom i posten etter rundt 14 dager, og er veldig fornøyd med kjøpet. Jeg kjøpte to ulike typer. Den ene er alligatorspenner med klips, mens de andre er kun en satengblomst uten clips. Disse skal jeg selv sette på clips ved hjelp av limpistol. (kan vise dere når jeg kommer så langt).


Jeg har bestilt MANGE spenner, og de på bildet er bare noen av dem. Jeg har bestilt fra flere selgere med ulik kvantum og pris.

Disse linkene har jeg brukt, og kan anbefale dem:

Hårspenner 10 stk

Hårspenner 40 stk

Hårspenner små 20 stk

Hvis man regner snittprisen per hårspenne, har jeg betalt UNDER 2,5 kr per stk.. DET er helt ok! – og knallfine gaver å ha i backup når det er barnebursdager.


Noen favoritter <3


Ca 2,5 per stk for de store og ca 3 kr pr tk for de små.. inkludert frakt..!


Disse er uten clips, så de kjøper jeg utenom, og limer på selv med limpistol. Clips kan man kjøpe HER.

Flere tips kommer etterhvert 🙂

Klem Rachel
 

 

1 kommentar
    1. Hei, så masse fine spenner. Ebay er genialt, får tak i alt mulig der, Bruker det masse selv, billig er det ofte også og det er en bonus 😀 Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg