Hyttelivet Pinsa 2016 (del 2)

Jeg er inn i min sjuende dag som alenemamma til fire, og det begynner å kjennes på kroppen at man er alene om våken-nettene. Med et snitt på 5 timer søvn i døgnet, hvor jeg også er våken rundt 20 ganger, begynner også min kropp å kjenne på at det er tøft å være supermamma. Med pinsefeiring, 17 mai feiring, stor omsetning i butikk, barn hjemme fra barnehagen, og planlegging av dåp førstkommende søndag, er hodet overfylt og dagene suser avgårde.

…men til tross for at det er slitsomt til tider, så har vi det også veldig koselig. Vi har kost oss sammen med mormor, tante og Frøya på hytta i noen dager, før vi vente snute hjemmover og feiret 17 mai på tradisjonellt vis med barnetog, is og god mat.


…nesten som strandlivet…! Fjæra må ryddes for stein, så det blir nok en dugnad her til sommeren..!


Filip er sjefen for trillebåra med alle krabbene i… Og jeg fikk hederspris for beste krabbesamler. ! Jippii!


Vaffelfest hos Beste er alltid en suksess ! !


Min lille solstråle <3


Nydelige Lilja Ambrosia <3 ..som synes det er helt topp å fra is fra Beste. .


Filip var i ekstase da han fikk låne traktoren til Anton, som er like gammel. . Det var lykkens leketøy!


Balansesykkelen er også en favoritt som vi har tatt med oss på hytta.

Nå kan ungene raskt komme seg mellom hyttene til tanter, unkler og besteforeldre..


Åsenfjorden Pinsa 2016 (14 mai)

Vi har hatt noen flotte dager på hytta, etterfulgt av flere feiringer. Om bare noen dager er det dåpsdag for Linus, etterfulgt av en 5 åring i hus. Vips så er vi inn i juni, og feriene er rett rundt hjørnet! Hipp hipp Hurraaa!
 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg