Shoppedilla!

Søndager er min nettsurfedag. Jeg prøver å ha minst mulig planlagt til søndagskveldene, slik at jeg kan gjøre akkurat hva jeg vill. Da ender jeg ofte opp med å surfe etter alt og ingenting, og ender stort sett opp med noe. Denne søndagen kan jeg tipse om 20 % på ALLE varer hos knertenogkaroline.no, og 50 % på utvalgte varer i DENNE rabatt-kurven. Her er det førstemann til mølla på sistnevnte kurv, mens varene i nettbutikken stadig fylles på og det daglig kommer nyheter. Rabattkoden “Rachel20” gjelder for hele nettbutikken, mens “Rachel50” brukes på  varer fra rabattkurven.

Disse kodene kan ikke brukes samtidig, så dersom du ønsker å kjøpe med begge koder, legger du inn to ordre, og sender etter endt bestilling en mail til [email protected] med ordre nr på dine to bestillinger, så trekker de ifra frakt på den ene. Fast frakt er 59kr uansett totalsum.

Jeg E L S K E R softshelljakkene fra årets kolleksjon. Fargene er nydelige i virkeligheten, så Fiola har begge! 😀 Linus har dressen til venstre i blå, og den er magisk god. Anbefales! Ellers har det kommet inn mange søte småkjoler og andre deilige vårnyheter som du nå får med 20 %.

ALLE disse varene får du til 50 %! DET er billig det…!

…alt på bildet er å finne i rabattkurven til 50 %. Bruk kodeord “Rachel50” på side to i bestillingen.


Det har kommet mye kult til guttaboys også! Mange tøffe T-skjorter fra blant annet Lego Wear.

..og en supersøt “sky bukse” er på vi i posten til denne karen!


Utvalgte varer til 50 %! Her kan du gjøre mange gode kupp!

Kanskje blir det shoppesøndag på deg også? Hvem vet..!

Rabattkodene gjelder til og med onsdag 27.april

God Søndag

//i samarbeid med knertenogkaroline.no//

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg