Løvenes Konge – fortsettelsen –

Til tross for lite påskesol og plaskregn begynner påskestemningen å snike seg på. Jeg har tatt med meg bøttebaletten (ja, alle fire) på hytta, mens Robin tar seg av påskehandelen i butikken. Mamma har heldigvis hjulpet meg, så foreløbig har dagene gått bra. Vi har kost oss med ludo, strikking, hekling, plasking i fjæra, vaffelspising, lego, tegning, perlig, og ikke minst video. Det å se film er liksom noe som blir et absolutt, eller som en tradisjon, når påskeværet er slik ! !

En av filmene vi har fått sniktitte på er fortsettelsen av den kjente Disney klassikeren “Løvenes Konge”, som heter “Løvenes Garde”. Dette er en TV-serie som innledes av en 45 minutter lang film. “Løvenes Garde – Brøler Igjen” har premiere på Disney Junior den 25. mars kl 17:15.

Filmen vises også samme dag og tid
på Disney Channel og Disney XD.

Den nye TV-serien “Løvenes garde” har premiere 9. april kl 09.00 på Disney Junior.

“Løvenes garde” handler om løven Kion, sønn  av Simba og Nala og lillebror til Kiara. Kion tar på seg lederrollen i Løvenes garde, hvis oppdrag er å opprettholde orden i Løveriket. Tradisjonelt har Løvenes garde kun bestått av løver, kjent for å være de modigste, raskeste, sterkeste og mest skarpsynte dyrene på savannen. Men Kion bryter tradisjonen ved å velge ut de av sine venner som han synes passer best for oppdraget; grevlingen Bunga, geparden Fuli, flodhesten Beshte og hegren Ono.

Vi fikk tilsendt både film, masker, gymbag, stickers og capser, som barna synes var SÅ stas. De gleder seg veldig til filmtid i morgen når vi får besøk, og utstyret ligger alt klart på bordet. De skal nemlig ha på masker under filmen..! DU kan også stikke av med en gavepakke fra Løvenes Konge -løvenes Garde – ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget, eller på “løvebilde” på instagram. (se innhold i slutten av innlegget)

Jeg synes det jeg har sett og lest om filmen/serien hittil virker lovende, og noe barna vil like. Det er noe jeg kjenner igjen fra min barndom og som jeg også synes er stas å se på sammen med barna. Vi gleder både store og små til morgendagens filmsnurr.

Du kan ta en sniktitt på filmen her:


Wrææææl fra disse tre søte løvene

VINN goodiebag fra Løvenes Garde med masker, stickers, film, caps og gymbag.

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar med “Løvenes Garde” i kommentarfeltet.. 🙂

Processed with VSCOcam with s2 preset
 

//innlegget er sponset//

GOD PÅSKE fra oss 🙂

52 kommentarer

Siste innlegg