Termindato – og 10 år med min kjære

I dag, 5 februar 2016, er det 10 år siden Robin og jeg ble sammen, og helt tilfeldig hadde lillebror termindato akkurat i dag. Han har allerede blitt en uke gammel, og livet begynner å ta form som firebarnsforeldre.

10 år har gått fort, men vi har rukket å gjøre mye. Vi har blant annet vært i Tyrkia, Hellas, Tsjekkia, Hellas, Danmark, Sverige, Mauritius, Thailand, Barcelona og USA. Vi har bodd i Oslo, tatt Bachelor i Varehandelsledelse, kjøpt oss hund, kjøpt rekkehus, pusset opp rekkehus, stiftet familie –  med ikke bare ett barn, men fire, kjøpt enda en hund, giftet oss, solgt rekkehus og bygd drømmehuset. I mellom her har det også vært mange hytteturer, utflukter, festligheter og ikke minst kjærestestunder.  




Med noen av minnene vi har sammen vil jeg si til min aller beste venn, kjæreste, ledsager og ektemann at jeg er uendelig glad i deg, og at du gjør meg til et bedre menneske. Du utfyller meg, støtter meg, ler med meg, opplever med meg og utforsker med meg. Jeg er stolt av å si at du er min, og vet at du og jeg er ment for hverandre livet ut.

Elsker Deg Robin,

Lenge Leve Kjærligheten <3

Forever And Ever

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Så fine dere er sammen! <3
      Gratulerer så mye med lillebror! Heldige barn som vokser opp med mange søsken 🙂 Venter spent på et baby-innlegg.❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg