…det lille ekstra før jul?

Desember er måneden liksom alt skal fikses. I følge tradisjonene så skal huset vaskes i alle kriker og kroker, kakeboksene skal fylles, huset skal pyntes og klærne skal strykes. Det er også tid for festligheter, litt i glasset, fine kjoler og mange inntrykk. Det er tiden hvor alle ønsker at etterveksten skal være tipp topp, og tiden for at man skal skinne litt ekstra. I hvert fall er det slik for min del. Rett før desember er det helt sikkert at både bryn, vipper og hår skal ordnes, og som mange andre gjør, venter jeg litt for lenge med å booke meg en time. MEN, i og med at jeg har peakshairextensions gjennom Fiinbeck og Fia her i Trondheim, har de alt booket timene mine så jeg er snasende fin i hvert fall på håret frem mot jul. Jeg har brukt extensions fra peaks i snart 3 år, og er veldig fornøyd, både med tanke på slitasje på mitt eget hår, og kvaliteten på selve håret. Ja, det er dyrt, men for min del er det absolutt verdt det, og får meg til å føle meg så mye bedre.

Nå har også Fiinbeck og Fia startet opp med vippe Extensions fra Pure Lash, og har sin første kundekveld på bryn (Bitch’n Brows)  I DAG kl 18.00 på Fiinbeck og Fia i ILA. VELKOMMEN! Dette er begge merker som søsteren min Ronja har vært med på å utvikle sammen med samboeren sin som er daglig leder for La Cosmetica som står bak disse merkene. Sjekk ut bloggen til søsteren min for mer tips, triks og informasjon om merkene, samt få med dere NYHETEN – FRØYA COSMETICS! !

Vil også tipse dere om Beauty Stop her i Trondheim som en av mine beste venninner akkurat har startet opp, og driver med vippe Extensions fra Pure Lash.

…en litt annerledes look med bølgete hår og briller.. ikke noe jeg er vant til selv, og kanskje ikke noe som blir en vane..!


Jeg har 50 cm hår 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg