Øvelse gjør mester!

Det er veldig greit med mine små modeller når man tester ut funksjoner på kamera. Jeg har så lyst til å lære meg alt mye bedre, men føler liksom ikke jeg har helt tid til det… – men at likevel bør prioritere det fordi jeg bruker kamera såpas mye. . Fotograferer som regel med manuelle innstillinger, men det er en kunst å bli god til å gjøre det godt nok. Jeg synes lyset er så vanskelig! !


Fiola Sofie prøver å ta instrukser fra mammsen.. ikke så lett å skjønne seg på denne små-sprø dama bak kamera… Filip derimot har forstått at det er bare noen glimt som skal til, så er vi ferdige. Denne dagen var det testing av lys til julefoto som var på planen… Jeg klarer ikke å bli enig med meg selv hvordan eller hvor jeg skal gjøre det… Så det er nok fult mulig at vi ender opp hos Titt Melhuus som har tatt julekortbildene våre i de siste årene!


Lilja er også en dreven modell, og har begynt å “pose” på egenhånd. Vi bli enig om “x antall knips”, og vips så er seansen over..

Filip er i fyr og flamme som vanlig, og leker julenisse.

Det er noe han gjør gjennom hele året, og er ekstremt opptatt av julenissen 😛


Liljas kjole er ifra Gro Company og er kjøpt hos minlilleskatt.no (tror dessverre de er tomme for denne)

Jeg har søkt over alt etter inspirasjon til julekortbilder, og klarer ikke å bli enig med meg selv hva det er jeg egentlig er ute etter. . . så tiden vil vise hva vi ender opp med. Per i dag er juleantrekkene ferdige, og jeg gleder meg til barna skal få finstasen på.

Ha en fin lørdagskveld

Klem Rachel

 

4 kommentarer
    1. På denne ellers så triste dagen vil jeg ønske deg en fin lørdagskveld <3 Bruk tiden til å sette pris på det og de du har i livet ditt. Man vet aldri når det kan forsvinne.. Derfor vil jeg benytte muligheten til å si at jeg er evig takknemlig for at akkurat du velger å skrive en blogg! Tusen takk, du er fantastisk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg