Minnerike fotogaver til jul

Tiden mot jul går fort, og hver år tenker jeg at jeg skal være tidligere ute med julegavene enn jeg var i fjor. Tanken er liksom så god, men det er sjeldent jeg klarer å gjøre noe med det før desember allerede er godt i gang. I år har jeg gjort et samarbeid med smartphoto som er en fotobutikk på nett. De lager fotobøker, lerret, julekortkalendere og en masse morsomme små gaver som er aktuelle nå mot jul. De har ofte gode tilbud, som blant annet nå får man opp til 40 % på en rekke produkter.

Med litt planlegging, er det ikke mye som skal til før man har laget en julegave med litt mer mening og omtanke. Vi lager ofte fotobøker, eller skrytealbum til oldeforeldre og besteforeldre, og de setter like stor pris på det hver gang. Et skrytealbum trenger jo ikke å være så stort, og koster ikke mer enn fra 70 kr. I år har jeg bestilt litt av hvert fra Smartphoto, som blant annet noen kalendere, et spill som skal være en del av adventskalenderen til barna, noen underlagsbrikker til kaffebordet som skal gis i gave, et lerret til Fiolas rom, og noe småtterier. Det jeg angrer meg for at jeg ikke bestilte er  personlige juletaggs for å ha på julegavene. Tenk så koselig det hadde vært å sende med et bilde av hele familien som til og fra lappe på julegavene, eller et bilde av barna.

Et utvalg av våre produkter bestilt hos smartphoto.no. Noen julegaver er jo også bestilt, så de kan jeg ikke avsløre 😉


En personlig kalender er midt i blinken til de som har alt. De kan lages i mange forskjellige størrelser og fasonger, og bildene velger du enkelt selv.

Notatbøker er noe som flittig brukes her i huset, og er en super ting å feks legge med som en ekstra personlig oppmerksomhet til jul.


Bildelotto blir en av gavene i årets adventskalender til barna. Helt topp med eget design! !

 
Fiola har fått et oppdatert bilde til sitt rom. Her er lerret plassert på stua i påvente av plass!

Klem Rachel

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg