Mammsen Tipser: vognpose

Jeg har så smått begynt å tenke på utstyr til mini i magen. Det meste av utstyret har gått videre til søsteren min eller andre venninner eller bekjentskaper med barn, og siden denne krabaten ikke var spesielt planlagt og ble mer eller mindre sendt av storken, må vi begynne på “scratch” når det kommer til utstyr. Jeg klarer ikke å bestemme meg for vogn, men vet at jeg ikke ønsker noen av de jeg har hatt tidligere fordi de er for store i fase 2 (sportsdel), og har et ønske om en søt liten vogn som kan passe til vår og sommerbarn… Letingen har så smått begynt, så jeg skal ta dere med på min utvelgelse av vogn i en senere anledning, og dele mine erfaringer fra tidligere.

En ting jeg viste jeg ville ha, det var en deiligpose til bilstolen. I min kommende hverdag med baby og tre små unger som også skal i barnehagen, er det av erfaring veldig praktisk å ha en god bilstolpose slik at babyen kan lempes rett fra senga og over i bilstolen, og forhåpentligvis sove videre. Med Fiola hadde jeg en lammeskinnspose fra Nordlys som jeg var så glad i, og i og med at denne er gitt videre til tantebarnet mitt Frøya, følte jeg for å skaffe meg en ny. Jollyroom.no ble etter forrige runde utsolgte fordi de ble så populære, og med årets nydelige gråfarge tror jeg ikke det blir mindre rift om å skaffe seg en slik. Nå får du også 20 % avslag!  Posene ligger på rundt samme pris som andre poser, og er absolutt  anbefale..


Fargen på denne posen er lys grå, og den er sååå fin! Lammeskinnet er utrolig mykt, og forskjellen fra fjorårets modell har det lange håret blitt litt kortere. Dette er til det bedre, og jeg er veldig fornøyd med posen. Den kan brettes helt ut, brukes i baggdelen på vogna eller i bilstolen. Det finnes også en lengre variant, som også er super å ha i sportsdelen dersom man kun trenger vognpose.

Nordlys Minivognpose Lammeskinn uklippet er en vognpose for de aller minste. Denne minivognposen er helkledd med lammeskinn på innsiden noe som varmer godt på de kalde vinterdagene. Posen har uttak for fempunktssele, kan ta av nedre fotdel. Når det er veldig kaldt kan vognposen dras til litt rundt hodet med hjelp av snøring. Posen har anti-skli materiale på baksiden slik at den ikke sklir rundt i vognen.. DU kan finne hele utvalget av vogn og bilstolposer hos jollyroom.no HER. KONKURRANSEN ER AVSLUTTET – vinner kåret på instagram.

Bildet under er fra vår forrige pose. Årets pose er litt forandret, og det til det bedre.


 //innlegget er i samarbeid med jollyroom.no//

GOD SØNDAG!

31 kommentarer

Siste innlegg