Dagens fremsnakk: GullKornDesign

Det er ulike måter og historier som inspirerer og motiverer oss. Ofte når jeg trenger en liten puff i baken, eller bare en oppmuntring, klikker jeg meg inn på personer som motiverer og inspirerer meg. . Jeg blir ekstra interessert i de historiene og menneskene hvor drømmer blir til virkelighet, mål blir realisert, og nye høyder settes og oppnås. Som hos de fleste er det en vei å gå for å nå et mål, og i dag ønsker jeg å gi nydelige Rebekka Widerøe, gründeren bak GullKornDesign, sin glory of fame. Hun er en fresh, sprek, omgjengelig og ikke minst talentfull tobarnsmamma som i løpet av de siste to-tre årene har gjort sin lille barselshobby til sitt levebrød. Med en visjon om å lage pene behagelige klær til barn, ble GullKornDesign til i 2013, og åpnet i August i år sin første nettbutikk, og har per i dag over 40 forhandlere av barnemerket.

En vakker sommerdag i 2013, i en tidlig fase av instagram og en kreativ permisjonsperiode for min egen del,  klikket jeg meg ivrig gjennom hashtags på #barneklær #hjemmelaget #hjemmesydd osv. Da kom jeg over Rebekkas hjemmesydde plagg til sine små, samt noe som lå ut for salg. Ivrig som jeg var, kontaktet jeg henne, og vi snakket litt frem og tilbake på mail, før vi ble enige om at vi skulle utvikle det til et samarbeid gjennom bloggen. Denne sommerdagen i 2013 ble mitt første møte med GullKornDesign, og som Norges første blogger som fikk skrive om merket, føler jeg meg beæret når jeg nå, noen år senere, får lov til å gjøre et nytt samarbeid med denne flotte og inspirerende dama, som fulgte, gjennomførte og realiserte en tanke, drøm og idé.


Fiola har på seg KONGLA ulldress i rosa str 80.  (se lengre ned for RABATTKODE hos GullKornDesign)

Fiolas barnerom tar form, og klesstativet fylles med deilige plagg til både høst og vinter. .


Store bloggere som for eksempel Caroline Berg Eriksen, Stine Skoli (speiltvillingene) og Rebekka Mæla (merennbareord) har i ettertid skrevet om GullKornDesign, og vi er alle enige om at dette er behagelige barneklær med god kvalitet, passform og ikke minst et nydelig design.. Kolleksjonen som først ble lansert i nettbutikken ble utsolgt relativt raskt, og årets høstkolleksjon som inneholder både organisk bomull, fleeceklær og ullklær har flydd ut av butikkene.

 Høstkolleksjonen består av flere tekstiltyper og både duse og sterke farger. KONGLA som er min favoritt serie finner man i dus blå, dus rosa, lilla og blå. Lilja og Filip har testet ut de sterke fargene, og jeg synes at de er så fine ! !


Med rabattkoden – RACHEL – får du 30 % på KONGLA ullserien + 20 % på BJØRNUNGEN serien.


Med røde neser og gufsevær, var det godt vi hadde kledd oss i ull fra topp til tå. Her er barna i Kongla ullklær fra GullKornDesign.


…”Tenk om jeg kunne vært et FLY da, mamma!!”…

GullKornDesign fører topp kvalitet, med YKK glidelåser og trykknapper, samt kokosnøtt knapper. Alle plaggene er Oeko-Tex 100 sertifisert. Kanskje har flere rukket å sniktitte på vårens kolleksjon som ligger i små teasere på @GullKornDesign?Her vil det i hvert fall bli et stort fokus på organisk bomull.

Bjørnungen fleece-kolleksjon er fantastisk deilig, og nå får du 20 % på også denne i nettbutikken.


Klem Rachel

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg