Gratulerer med bryllupsdagen, kjære!

I dag, den 10.08.15, er det akkurat 2 år siden vi ble mann og kone, og jeg ble verdens lykkeligste jente. Etter mye planlegging, mange tårer og beinhard jobbing, sto vi til slutt mann og kone i Havstein kirke, viet av “Inger prest”, som har fulgt familien i slike høytidelige seanser. Med innmarsj til Bryan Adams -Everythng I do, I do it for you, og utmarsj til Elton John – can you feel the love tonight, ble vielsen helt perfekt, og akkurat slik jeg hadde sett for meg. Resten av dagen fortsatte slik, og emd gode venner og familie til stede, kunne ikke dagen blitt bedre.

Vi foreviget minnene gjennom fotografene på Titt Melhuus, som fulgte oss hele dagen. Her får dere noen av mine favoritter fra bryllupsdagenn vår . Og vil du høre hvordan jeg valgte å holde tale for Robin, ja da kan du klikke HER. –Pinlig, men reaksjonen var så absolutt verdt det..

Elsker deg, Robin <3

6 kommentarer

Siste innlegg