Flere gode minner fra grekerland…

Hellas er en flott plass å dra til med barn. Det er ikke for dyrt å leve der, og folkeslaget er godt. Det er mange plasser å dra til, og ferien kan bli veldig varierende bare med et båtstopp eller e biltur. Som nevnt tidligere leide vi oss bil for å bli litt mer kjent på øya, samt at vi har vært på båtturer sammen med søskenbarnet til mamma, og familien hans. Da vi var yngre reiste vi ofte til hellas på familieferie, og var da på øyhopping i sykladene. Dette anbefales på det sterkeste, men kanskje ikke før barna har sluppet unna vogn og egen barnemat, så det ikke blir så mye ekstra å dra med seg.

Disse to søte frøknene var ikke like lei av å bli tatt bilder av som det mine barn er, så de stilte villig opp… ihvertfall inn i mellom! 😛

…Filip synes at kattepusen som lå nedenfor kanten skulle komme opp, og mente at det ikke var lurt å ligge der nede alene, og at det kom til å komme edderkopper. “Kom da kattepusen. Kom da..! ..-Mamma den høre ikke på mæ!”..

Flowerpower <3

E L S K E R den “strekkfoten” der!

Søteste babysnuppa i tutuskjørt fra Ebay <3 og rysjebody fra PompdeLux (tidligere års kolleksjon), Sko fra Lindex og hårbånd fra HM. . 

TøffingFilip med mormor på båten til Jørgen. .

Love this moment…


Filip sjekker om blekkspruten var levende…

Det er ikke mange innleggene igjen før reisen vår var over. I skrivende stund er je hjemme i Norge, godt plantet i sofakroken. Pga dårlig nett i Hellas tok det for lang tid å laste opp da jeg var der nede, så derfor kommer innleggene litt på etterskudd…!

 

4 kommentarer
    1. Hei, så fine bilder! Deilig med ferie og varme:) Det var jeg som spurte om gulvet, vi har nå fått lagt gulvet eik cocunut fra Fjordal. Jeg skifter mellom å være skuffet og fornøyd. Er det store variasjoner i fargespill i ditt gulv? Noen planker er veldig lyse, og noen heller mot rødskjær, jeg var livredd for rosaskjær i parketten og det synes jeg det er! Ser ut som ditt gulv også har fargevariasjoner, men lyset spiller vel en rolle. Jeg trenger litt trøst, og er lei av å gå og være misfornøyd med et så dyrt gulv. Vi så på utallige prøver for å få den rette, og jeg henger meg veldig opp i at det er mitt rødrosaskjær i noen planker, men det gir vel bare en varme og glød? Tåler gulvet litt lek og fart fra barna eller blir det fort hakk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg