Ferietid: bildemodus..!

Det har blitt over 3000 bilder på den tre ukers lange ferien, så det tar tid å komme seg gjennom alle, og ikke minst sortere ut de man vil ha med seg videre. Til vanlig er jeg veldig flink til å gjøre dette emd en gang, helst samme dag bildene tas, slik at jeg er ajour, men på denne ferien har det vært andre prioriteringer, og i grunn ingen tid til å sette seg ned med pcn, så da får alt komme litt på etterskudd.

Med fem små barn på tur, er det litt begrenset til hva man finner på på kveldstid. for vår del ble det ofte at vi lagde mat til barna på hotellet, og barna fikk en is samtidig som vi voksne bestilte oss middag ute. dette fungerte veldig fint for oss, og barne så ut til å være enige. Jeg hadde med meg noe mat hjemmefra, som blant annet tomatsuppe og gryter, som vi tilsatte pølsebiter og makarioni til. Vi lagde også spagetti, hamburgere og kjøttboller på hotellet, samt at vi varierte emd at også barna fikk bestille seg mat ute. For vår del øsket vi å gjøre det litt økonomisk med tanke på mat, og vi klarte ås pare inn en god del på å spise hjemme noen dager, samt å lage matpakke til stranden. Vi hadde med oss kjølebag, og spurte baguetter til store og små før vi dro på stranden. Vi hadde også bagge full av vann, saft, brus, oppkuttet frukt og snacks, slik at vi ikke behøvde å bruke unødvendig mye penger på strandcafeen.


Filip i nye tøffingklær. Hele antrekket er ifra Wheat, som nå har 30% på samtlige plagg!

TIPS: hvis dere ser på armen til Filip, så har han på seg et ID armbånd. Dette bestilte jeg på ebay en god stund før vi dro, men det finnes mange andre her i Norge som lager slike. Vi valgte å ha på dem slike mest for å gjøre dem beviste på at de måtte være forsiktige, men også litt for vår egen trygghet. På armbåndet sto det “Filip skrødal, Tlf +47 mitt tlf, Norway”


Snuppa i yndlingsskjørtet sitt fra Little Mountains <3 Finnes i blå HER, og lilla HER. Denne dagen var det ei dame som kom bort til Lilja, og kommenterte hvor nydelig og elegant hun var. Og som mamma, så varmer selvfølgelig det helt inn til hjerterota. det skal de ha, de Grekerene, de er flinke til å gi komplementer!

…Filip shower litt før sola går ned og natta setter inn…

Jentene leter etter diamanter ! :0

..her koser vi oss langs havna på Paros, Parikia.

..en liten pust i bakken, før det er nytt show. .

..det er fantastisk deilig å ha med seg besteforeldre på tur, som hjelper oss med barna 😀 Her er mamma min & Fiola

..sannelig et av de 5 bildene som er tatt av meg i ferien.. !


Lillebror Håkon @hkontown og Pappan min 😀

 

..stay tuned, for more tanning, icecream and overload with happiness..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg