Barneklær: Filips Sommertips

Med kofferten ferdigpakket, og solbrillene på, er barna klare for avreise lørdag morgen. Vi har pakket med oss en drøss av sommerens favoritter, og jeg gleder meg til å bruke de fargeglade, deilige sommerlige klærne våre. Jeg gleder meg veldig til å se ungene bli lysere i håret, få solskille, og ikke minst med isbart. Jeg gleder meg til å få x antall våte koser på solsenga, sand i trusa og fregner på nesa.. Det skal bli så deilig å tilbringe kvalitetstid med gjengen min, og ikke minst resten av familien som også skal joine oss etterhvert.

Jeg synes Filip er så fin i denne fargen, så i år går de en del i lysegrønn, turkise og mint. Ja, og ikke minst dongri. Jeg synes denne dongrishortsen var så tøff! Sammen med et par pilotbriller og en kul hatt eller caps, er man ikke langt ifra strandkongen. Finskjorte i nydelig farge fra kappahl (finnes til både liten og stor gutt), sammen med tskjorte med krage til litt finere bruk, og en singlett til “all day long” bruk… Jeg elsker badebuksen, og synes Filip ble så søt i den <3 En shorts funker fint til flere antrekk og situasjoner..!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg