#VILLARACHEL på Instagram

Det er ofte lettere å legge ut bilder på instagram, så for dere som ikke allerede følger meg der, ser dere mine siste instagrambilder av #villarachel her:

Følg meg gjerne på

@rachelhauan

Snapchat: rachelhauan

Endelig har vi hengt opp fødselstavlene av barna. Jeg falt pladask for disse bildene, og det var toppen av lykke da de kunne personliggjøres. Under hvert bilde står fult navn på barna, fødselsdato, fødselsvekt, lengde og fødselstidspunkt. Man kan velge mellom flere varianter, og her har jeg valgt like bilder til jentene, og litt annerledes til Filip (se på hendene). Disse kom superraskt i posten, og anbefales på det varmeste. PERFEKTE til dåpsgave eller fødselsgave, eller bare et kunstverk på veggen.

Jeg ELSKER spisebordet vårt fra Skeidar. Dette heter Massive, og finnes kun i butikken (ikke på nett). De kommer i flere trefargenyanser, og kan bli 320 cm langt. Vi har valgt “Tobias” plaststol fra Ikea, med ludde skinn for bedre sittekomfor. Vasen/lysestaken på bordet er fra Kid Interiør.

Kjøkken fra HTH, og alt av hvitevarer er fra Miele. vi har barstoler fra Skeidar.

Vi har valgt trapp fra nytrapp.no, og er superfornøyd med trappa. Vi har mye glass, og var ute etter en åpen og lys trapp, og fikk veldig god service hos dem. Vi har valgt en trapp med midtvange, mens foreldrene mine har samme trappefarge, men med sidevanger. Det blir to forskjellige trapper, men til ca samme pris.

Jeg hadde så lyst på en hylle som var litt annerledes, og valgte en type fra Bolia.

Selv om den ikke har fått spesielt mye pynt enda, så er jeg veldig fornøyd med valget..!

Flere har også spurt hvor jeg kjøper voksdukene mine. De kjøper jeg blant annet på kid interiør – og bare når de er på salg – eller i metervare på Stoff og Stil. jeg har også borbeskyttelse under voksduken, som er genialt med tanke på små barn som er litt hardhendte med bestikk og fat..

7 kommentarer
    1. Ser det blir brukt bilder fra din blogg på et tv2 innslag om kroppspress på gravide. Og ikke i positiv forstad. Ville bare si ifra. Ikke noe hyggelig å bli fronta slik

    2. Navn: talk for at du sier ifra 🙂 jeg viste ikke saken var kommet opp igjen. Den er fra 2014, og jeg har sagt ifra tidligere om bildene. Keg Jar ikke noe med saken å gjøre med verken å være tynn før, inder eller etter svangerskapet, og har hatt sunne barn ved termin..:/ de vrir og
      Vender på alt!

    3. Så utrolig fint dere har det! Synes du skriver en ærlig og åpenhjertig fin blogg. Jeg ser forresten du skriver du er glad for at foreldrene dine gir dere muligheten til å bygge hus. Bygger dere på dine foreldre sin tomt? Og et annet spørsmål, hvor mye har dere totalt betalt for huset? Har så innmari lyst til å bygge selv, men vet det er dyrt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg