Grønne innnslag i #villarachel

Er det noe jeg ikke ble født med, så er det grønne fingre. Det tar somr egel bare et par dager før de friske og ydelige fargene er på tur ut, og jeg sitter igjen med følelsan av å kaste penger ut vinduet. I et stort hus som rommer mye, er det jaggu meg plass til mye og mange planter, så nå har jeg gjort et riktig godt forsøk på å la disse på leve en liten stund til. Penken var overfylt med planter og blomster. En ting er sikkert, at samvittigheten var på topp, og huset begynte å føles hjemmekoselig med planter..!

Jeg elsker papirposer og andre former for tøykrukker, men synes det er vanskelig å finne fine og ikke alt for dyre… Betongkrukkene er fra Åhlens, en lys grønn krukke fra Plantasjenn, og de hvite er ifra Ikea. . enkelt og greit..!

..more Pictures of the house is comming up!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg