Velkommen, vår!

Denne helga har vi tilbragt med hele familien i Hemsedal, sammen med familien til kjæresten til søsteren min. Vi har kost oss masse, gått på ski, smakt på sola, spist mye god mat og skravlet mye. . Selv om våren er hjertelig velkommen, er det deilig å suge til seg det siste av en fin vinter. Her i trøndelag har vi hatt lite snø, og tiden har ikke strukket til at skiene har blitt tatt i bruk. . men nå som vi har testet ut at skiene er liek gode som i fjor, og at skiferdighetene ikke har tapt seg spesielt mye på dette ene skifrie året, kan de settes tilbake i boden, og jeg er klar for å heie våren frem. .

Først ut er 17 mai, og jeg gleder meg veldig til å ta med barna til byen for å se på barnetoget. Lilja har hjemmestrikket bunad fra farmor, og jeg har hørt rykter om at Filip kommer til å få seg en nikkers med strømper i år. Det er så fantastisk fint med bunad til både store og små… til Fiola hadde jeg egentlig ikke tenkt ut så mye, men da jeg så de nye søte kjolene hos knertenogkaroline.no bestemte jeg meg for at en SÅNN skulle hun få i år..! Bildet under viser en heldragt for gutter, og kjole for jenter. Jentekjolen kommer også i rosa, så her kan man jo kjøpe 17 mai kjole, bursdagskjole og sommerkjole i ett! Perfekt..!

Ved bruk av rabattkoden min får du 20 % i hele nettbutikken

Rachel20

 

Det er også veldig fint og søtt når guta har likt. Har man feks flere gutter i familien, i ulike alderstrinn, kan man matche dem alle. Det er jo sååå søtt ! For å gjøre litt emr med antrekket kan man feks ha vest over skjorta, sixpence på hodet, “boots” støvler eller pen sko gir to forskjellige uttrykk, eller brette opp buksa vs ikke gjøre det. Jeg synes det er råtøft å brette opp kanten på buksa, ha et par grove ullsokker under, sammen med en skjorte, en søt sløyfe og en god strikkejakke utenpå!

Få 20 % på hele kjøpet ved bruk av kodeord Rachel20. Kodeordet skrives inn på side 2 i bestillingen. Frakt på 59 kr tilkommer uansett hvor mye du handler.


Vi elsker Name It klær, spesielt fordi de er behagelige å ha på seg for barna, og de er ikke alt for stive i pris. Nå som du får 20 % på hele kjøpet hos knertenogkaroline.no kan du få mange nyheter til rabattert pris. Velourbuksen som Fiola har på seg finnes i to farger, og matcher både body, siklesmekke og jakke.

Har dere kanskje bestilt ferie allerede? Eller har barna vokst litt siden sist bikinen ble brukt? Badedrakt kommer til både små og store jenter.


En av Liljas favoritter er den supersøte kjolen med print. Den kommer også i blå. Prikkete dongrikjole  og dongriselebukse, er nydelig nyheter til de minste jentene, mens fleecejakke og selebukse er kommet denne uken til de små guttene. !

Happy Shopping! 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg