Hipp Hipp Hurra …!

Med groggy morgenstemme ringte vi pappsen som allerede hadde vært på jobb i noen timer, og sang av full hals “hurra for deg som fyller ditt år”. Det var to fnistete småunger som jublet over at pappsen hadde blitt 31 år, og ikke minst det som ventet etter barnehagen. I mellomtiden lekte barna i barnehagen, mens jeg syslet med bursdagsforberedelser, og en aldeles så liten shoppingtur. Jeg skulle hovedsaklig kjøpe bursdagsgave til Robin, Meeen det hender jo at man plutselig befinner seg inne på andre butikker også.. Ikke vet jeg hvordan jeg havner der, og vis så har kortet lurt seg ut av lomma, og betalt “ett eller annet”.

Plutselig hadde jeg kjøpt flere matchende sett til jentene fra Newbieserien til Kappahl, og var i grunn strålende fornøyd, til tross for at jeg ikke fant den gaven jeg egentlig skulle kjøpe til Robin..Sjekk noen av nyheten til Kappahl under, og meld deg på konkurransen nederst i innlegget. . 

…ventetid! “Mamma, dem MÅ jo kom no. Æ eee så sulten” (… 2 minutter etter middag)

Det er ikke ofte man finner matchende klær til en baby og en 4 åring, så jeg ble så glad da jeg så at newbie hadde laget samme til liten og stor. Det er noe jeg har savnet!! Husk at alle varer kan komme direkte hjem til deg ved å bestille på kappahl.no

Nydelige gutteklær! !

Etter barnehagen, ventet et lite bursdagsselskap, med kaker og gavedryss. Barna pyntet seg til fest, og ventet spent på at gjestene skulle komme, så de kunne få spise godsaker. I kledd mammas impulsive kjø fra Kappahl. .

“ventekompiser”

Min fantastiske og nydelige Filip Valentin <3

“Mamma, æ ser dem!!Jaaa, da bli det kake..!”

KONKURRANSE:

Vinn et gavekort på 500kr fra kappahl.

For å delta må du Følge meg på instagram OG tagge to venner i bildet som er likt som det nederste bildet her på bloggen (altså, tagg på instagram).

Konkurransen avsluttes SØNDAG 19 april kl 00.00

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg