Bestfriends <3

Med tre små, er ingen dager like. Rutiene er som regel de samme, men humør og dagsform utgjør hvordan alt fugerer. Noen ganger er det helt topp å ha på seg de klærne som mammsen  har lagt frem dagen før, mens andre dager er de kun spesielle plagg som er godkjente. Noen dager er de overivrige på å hjelpe hverandre, mens andre dager er det bare terging og erting. Ofte er det førstemann til å kle på seg, og både Lilja og Filip prøver intenst på å bli først, men andre ganger er det to potetsekker som ikke klarer noe som helst. Noen ganger er det bare kos, mens andre ganger bare kaos. Noen ganger er alt feil, og bestikkelser fungerer ikke, mens andre ganger er de englebarn som skjønner at snille barn belønnes.

…denne dagen var mest kos, og barna var B E S T E V E N N E R

En formiddag full av skøyerstreker. Disse to har blitt superflinke til å leke seg sammen, og det går ofte i rollespill. Enten er de supermann og batman som rømmer fra tyvene og skal bo hos mormor og morfar, eller så er det mor, far og baby som skal på ferie. Det er utrolig å sitte å høre på hvor stor fantasi de kan ha, og jeg blir stadig overrasket over hvor reflekterte de er og hvor mye de har plukket opp av det vi voksne sier og gjør, men også det som skjer rundt dem på andre arena og fra andre folk.

Snuppa i knallfin joggedress fra Hust&Claire. Matchende bukse og jakke som skiller seg litt ut..!
Søtisen i herlige farger fra Phister & Philina. Joggebukse og Genser er alltid topp! !

Lilja lærer Filip å telle… <3

Lilja Ambrosia <3


Ha en finfin dag videre,

Klem fra Mammsen & Kidsa

3 kommentarer
    1. Hei! Kan jeg spørre om disse joggedressene. SuperFine! Og elsker generelt heldresser. Men hvordan fungerer de i barnehagen osv? Brukes de også det eller er det bare ullundertøy som gjelder? Blir ikke helt klok på hva jeg trenger å kjøpe til barnehagestart til min lille som begynner etter sommeren. Tips mottas med stoooor takknemlighet ❤️😊😊

    2. Anne: Jeg tror at valget av klær kommer an på hvordan man vil ha det selv. Jeg kjenner til de som bare bruker ulltøy, og bare de som kler opp ungene hver dag. Jeg følger nok en middelvei mellom dette, og ser an vær og hva som er dagsplan i barnehagen. Mandag og Torsdag har de turda, da har de godt ulltøy/strømpebukse/genser innerst, med feks en joggedress utenpå. Tirsdag, onsdag og fredag vet jeg er dager de er i bhg, og har i grunn på det jeg føler for. . Jeg er veldig glad i barneklær, og synes at det er for lite igjen av dagen og uken til å kun bruke “penklær” utenfor barnehagen. Disse joggedressene er veldig gode og mye, og kan så absolutt brukes i bhg 🙂 Jeg styrer unna alt for dyre og lyse klær når det er vår/sommer og de ikke har uteklær over.. Det er på sommeren det slites klær! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg