Expresstur til London

Mars har flydd forbi, og vips har vi alt blitt lurt trill rundt 1 april, og spist påskegodt i lange baner. Jeg føler at mars virkelig var over før den rakk å begynne, men at det var en innholdsrik måned er sikkert og vist. Med nesten to uker i herlige Thailand med minstemor, og videre til London i noen dager på messe, og rett over til påske, kan jeg si at april blir på norsk jord. turen til London var gjennom Boss Norge, firma til pappan min, hvor jeg bidrog sammen med Ronja & Lotte på PestEx messe (messe for skadedyrkontroll). Vi hadde et stramt skjema, og klare mål vi gikk etter. . . nye ideer er på papiret, og vi er klare med godt mot til fortsettelsen!


NYDELIG norsk design fra iiS Woodling – iis Of Norway. Jeg Elsker min nye Fiona Cardigan ! Mitt favorittplagg for tiden <3 Kan kjøpes på nett hos blant annet HER eller sjekk din nærmeste forhandler av iis of Norway HER. Litt kortere utgave av cardigan kan du finne feks hos ninafinaballerina.no.

Det ble dårlig med bilder fra turen, men det ble da shoppet NOE! 

… Nå skal jeg rigge meg til i godsofaen og fortsette med min “nye hobby”, -nemlig lese en bok!

GOD KVELD 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg