Stem på våre hverdagsgleder..!

Det er siste frist for å stemme frem årets mamma og pappablogger, og jeg ønsker selvfølgelig som de fleste andre nominerte å bli med videre til siste kåring. Jeg håper at dere der ute som setter pris på at vi deler vår hverdag, oppturer og nedturer, tips og småtriks, vil stemme på oss 🙂 Jeg håper og tror at min blogg ikke er lik alle andres, og at vi kommer med noe som er verdt å lese. Det er kanskje kaotiske tilstander, for få timer i døgnet, oppdragelse både innenfor og utenfor boka, og en desj av ironi i vår hverdag – og målet med mange av innleggene er å få dere lesere til å skjønne at ting ikke er grønnere, bedre eller mer stas hos andre. At det er helt ok å være frustrert, lei seg, ikke perfekt “nok”, og drit lei, samtidig som man kan elske være entusiastisk, energisk, motivert og dedikert.. ! 

Send sms med “mblogg28” til 2012 (koster 3 kr)

Lilja er sykis i dag, og tilbringer dagen med meg og Fiola. Vi har kost oss med rundstykker, og vært i det kreative hjørnet i dag..

…så lenge man har en stor sofa, så har man neeesten plass til alle kidsa i fanget..! 😛


Oppdragen frøken VS Bølla

5 kommentarer
    1. Caroline: Nei, ikke dyr. jeg kjøpte da de hadde 25 % på Living for en god stund siden, og betalte totalt rundt 8000kr for den 🙂 meget fornøyd med det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg