Siste innspurt på januarsalget!

Vi har allerede kommet midt i januar, og det florerer med salg der ute. Høstens “nyheter” skal ut av butikkene, og lagrene skal tømmes og klargjøres for nye kolleksjoner. Jeg E L S K E R vårkolleksjonene som kommer, gleder meg til å dele mye snadder med dere fremover, MEN først må vi tømme noen lagre. Jeg har tidligere nevnt at jeg ihvertfall prøver å tenke smart og langsiktig, og kjøper inn litt ekstra når ting er på salg. Jeg synes det er superkjedelig å kjøpe votter, luer og den slags til fullpris, da dette er bruksvarer i barnehagen, så derfor er jeg veldig glad i salg på akkurat slike ting. Ja, så er jeg veldig glad i salg når det er salg på merker og ting jeg liker, og ønsker meg. Barneklær på nett blir bare større og større, og det er mye å spare om man tenker  fremmover i sesonger. Salg er også veldig flott når man kan planlegge gaver og oppmerksomheter. Som feks barselsgaver eller fødselsgaver. I dag har jeg kjøpt barselsgaven til en guttebass som fortsatt koser seg i magen. Hadde Fiola vært gutt, så hadde hun fått det, men denne gangen ble det ikke handling til mine egne! 

En av mine samarbeidspartnere i 2014, www.barnogbaby.no, har januarsalg, og FRI FRAKT til og med søndag. For å benytte deg av fri frakt, må du velge “Hentes i butikk” på fraktalternativer, og merke ordren med RACHEL.

Under og over ser dere MINE favoritter til både gutt og jente. Vi har mange av plaggene fra før, og synes at feks heldress til baby er helt topp. Da trenger de bare en body og strømpis under, så er de good to go! Fiola har nok flere heldresser enn kjoler, i motsetning til Lilja som hadde nesten bare kjoler. NOE lærer man jo etter tre små!

Her er det bare å handle i vei 😉

 

…så kommer det e oppdatering fra denne kanten mot helga! Hektiske tilstander i VillaRAchel for tiden.. :O

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg